Monday, July 26, 2010

aku budak chomell



hahaha...xmudah dak et ni nk ngaku chomelll...
aku xcakap kan..org yg cakap...aku iyer kan ajer...
kang kecik ati plak kalo aku nafikan kata2 org kan...



drama 1:

berlaku dalam beberapa situasi berasingan tetapi dialog yg sama...haiisshhh...

student: ehh...pn.maziati rupenyer...
me: yer..saya la...nape?
student: ehehe..saya igt student tadik...kecik2..comel2...
me: yer ker...isk..isk... (dak ni xder modal la tuh nk tego aku...huhu)



drama 2:

berlaku di sebuah farmasi di sekitar shah alam (cam sume farmasi la aku masuk sgt kan..hehehe)
aku cuba utk membeli barangan mak2 di sini...

tokey: yer dik..carik apa?
me: saya nak carik *************
tokey: ok...ni dia... (sambil melihat aku atas bawah..)
me: oo..kt sini yer..xperasan plak....
tokey: utk sapa ni dik?
me: erkk...utk saya kot... (serba salah nk jawab..huhu)
tokey: ooo...anak baper org?? (cuba menduga status perkahwinan aku)
me: baru sorang...
tokey: ye ker...akak ingat student tadi...kecik2..comey2...
me: ye ker...haa..bese la...dah orgnyer kecik...
tokey: hehe...cam baby face...awet muda yer...
me: terima kasih kak... (dah langkah pintu kuar...)



drama 3:

kejadian di sebuah bilik mesyuarat di salah satu fakulti tempat aku bekerja...
di penghujung meeting..

dr. : yer...et ada pape??
me: xder pape (sambil senyum...)
dr. : haa...xder pape yer...comel jek u nih...
me: errkkk...hehe


kesimpulan:
sape nk chomel kene kecik cam aku..huhu...


12 budak comey:

Anonymous said...

goaly :iyolah tu et..mau saiz aku nih sampai bongkok pun tak dapat title chumel tu,...huhu ;))

Unknown said...

hahaha...ssh la kalo sampai bongkok...:p

roszz said...

hehehe...chumel la...kembang x hahaha

Unknown said...

hahaha..kembang la ros...:p

AngahSayang2314 said...

hehehe comel...comel..comel..

mekchu said...

hehehe.. jom kita lawan sape lagik comel.. hahaha.. (nak jugak..)

miezaniera said...

hehe 3 je ke drama? tkleh lawan teman ler cmtu..teman ade brpuluh2 drama comei nih hehehe (ayat jeles)

Unknown said...

angah:
haaa...cumel la sgt kan...

mekchu:
leh lawan comel ker...nnti nk pakai bedak tebal2..hehe

bai:
3 je la dulu...xlarat bebanyak...
ada kan makcik tu ckp kt kite...
"ish...muka suci2 pon dah ada anak..."
sabor je la kan...huhu

army4war said...

aku ngantok (semua komen aku tulis bende yg sama) bosan!!

Unknown said...

ko ni mira...kalo ngantuk p la cium bahu jalan...eh...bila ko abes berhibernasi kt kg.gajah tuh?

Anonymous said...

patut la awah kecik je...hahaa...

Unknown said...

cehh...ada ati gak nk chumell...