Tuesday, June 16, 2009

Bila kah??

bila ntah kain aku beli tu nk jadi baju??
dpt potong pon jadi la...ada aku beli manik nk tempek kt kain baju aku kaler oren tu dah setahun dok dalam plastik...nasib dia manik..xder la luak..

bila ntah aku boley wat keje aku sendiri ni??
asik dok wat keje runcit2 jek nih..naik boring plak aku..

bila ntah nk p bercuti2 malaysia ni??
bila p tgk kt bank asik makin kurang..makin kurang nilainyer...masa bila boley menabung n p cuti2 nih...adiosss

bila ntah aku nk tukar template blog nih??
sudah sgt boring guna template ni..nak tukar xsempat + nk kene settitng balik nnti...malas btol...

dah la...malas tahap gaban pakai skirt da nih...

4 budak comey:

zamzunita said...

malas tahap gaban pakai skirt da nih?????? ape yg pki skirt ni et...kekekeke...wt bebanyak bersabo k... hehe

Unknown said...

haha...gaban la pakai skirt..xkan ko yg pakai skirt... :p

Sarah Syazwani said...

waakakkaak...aku igt mendela pakai skirt...dr citer kain tiba2 bertukar skirt pulak

Unknown said...

hehe..kain tu tajuk lain la sarah...skirt tajuk gaban plak..