Friday, June 26, 2009

Cuci gambar


Cam bese pepagi p bf kt cafe yg best kt bawah ni jek..dan telah bercita2 untuk cuci gambar kt kiosk yg ada dlm cafe tuh (sampai zam naik boring aku dok sebut nk cuci gambor jek..keskes..)
setelah pau bai rm5 pasai aku xder duit kecik dan cuci 4 keping gambar yg berharga rm4 dan mesin kaler kuning yg cakap2 tu telah telan duit aku seringgit sbb dia xpulang baki (kalo aku tau, aku cuci 5 keping...huhu)...hanya 2 kpg leh potong letak frame yang dah naik kulat pasai frame ni ina bg hadiah masa kawen dulu, baru ni aku nk tempek gambor..huahua
xjumpa kedai gambo la sepaanjang2 nih (alasan je kan..) dan 2 kpg lg xleh nk tempek pasai besaq sgt gambo tu xmuat ngan frame yg comey lote aku tuh....

senget benget plak gambo nih...lntk la...xmuat nk tempek kt frame

frame L.O.V.E yg berusia lebih setahun dan aku baru tempek gambor ari nih..

2 budak comey:

miezaniera said...

huhuhu tkpe..pasni kecikkn dulu gmbor tu bari g print okeh..jgn sedey..muda lagi umur frame tu..masih baby lagi kekeke ;D

Unknown said...

leh pau bai lg..:p