Friday, June 5, 2009

Mari perabih duit...

Seperti dirancang dgn bebudak ni, tgh jumaat ari ni kitorang nk p kuar cari kain untuk dipakai dgn baju yg dibeli dgn kak ila..
kononnyer la aku yg nak watkan utk diorang kan kain tu...(korang percaya ke kt aku ni weh??..abes la kain korang tu aku kerjakan...huahua..)
setelah dipersetujui, aku, zam, n sarah selaku drebar yg kental bawak kitorang p plaza alam sentral..hehe..dgn mudahnyer kami dpt parking..
tujuan utama nk carik kain untuk baju tuh..tetapi telah tersangkut di gerai baju2 budak2..apala aku ni skang..pntg tgk baju budak..baby ker...mesti nafsu nk membeli tuh menjadi2..huhu..
tgk cam menarik je kan..dan baju tu xder la mahal sgt..aku pon tanpa berfikir panjang telah memilih 3 helai baju...seluar xder..huhu

boleh muat ke dania baju2 ni..xpo..leh simpan kalo xmuat

lepas rembat 3 helai baju utk dania tuh...aku pon p ke nagoya atas tujuan asal tu td...lepas pilih2 kain sume...siap bayo sume...tgk zam ngan sarah dah tersangkut kt tempat kain lain plak..aku pon join la sekaki tgk apa la yg menarik ngan kain tuh..cantik2 kain dia...leh wat kain basahan mandi...huhu...memula malas nk membeli...riso bajet lari..tp tgk budak2 ni membeli kain cantik2 tu, aku pon xtahan daulat..haha..apo daa

aku pon rembat la 2 jenis kain..1 untuk aku..1 lg untuk mak aku...untuk mak mertua nk beli time pose nnti la..watkan utk baju raya..maklum la, menantu dia ni xpandai nk amik ati sgt..huhu

saje aku pilih tema merah..supaya ceria...hehe

nota kaki:

ptg ni boss xder..aku pon dgn hati yg besau melagho..huhu

2 budak comey:

ZzamzZ said...

hehe..2la psl budget nk beli kain utk di pki ngn bj kak ila tu je..tp mate tang laju je nmpk kain lain kn..sambar gak la..nt kang t'igt² plak..xpo aku percaye kt ko..belasah je la..

eT said...

pasni kene pose shopping..hehe