Tuesday, June 23, 2009

Welcome 2 School

Menarik la tali tag tu sbbnyer kaler purple..huahua..
nk masuk sekolah ni..adakah anda bersedia???
meh nak baca bismillah...

13 budak comey:

miezaniera said...

aik..tu je ke entry nye? huhuhhu tulis la panjang2 skit..mu ni..

eT said...

ok la ni bai...ada org tu lg la..letak gambor jek...tulis 1 huruf pon xdo...hee

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sambung master ker?syokkknyaa

ZzamzZ said...

aik cm aku pernah denga je ayt tu..aku letak gambo tp dlm gambo tu dah ade ayat..xyah la tetulis pepanjang..keskes..

eT said...

elis:
master yer..sajer aku carik keje ni ha...dah byk sgt masa "free"..heee

zam:
aik...terasa plak zamzu ni..ok la tuh gambor dah edit siap ada tulis2..huhu

Farihan said...

huhu semangat nak blaja nie sbb tali tag tu color purple...mcm best jer...hehe dgr ckp senior yer kakak2

eT said...

baik adik senior...
leh turun ilmu bebanyak..heee

aizuemi said...

sem dpn aku jadi junior korg laks..

eT said...

wah...cam meriah jek...:p

ibu dania said...

et ngah study erk?? part time ke haper?? sy pn ngah study part time... skrg ni cuti sem... yuhuuuuuuuuu.....

ups... salam kenal erk... add me k....

eT said...

baru nk study..part time gk..kire senior la ni yer??..hee
salam kenal

ibu dania said...

et amek kos aper ek?? kot kot samer.. chewahhhh..

ibu dania said...

ups... miezanira.. ku nak tompang link yer.. tomei nye qasrina... mcm nak cubit2 jer....

salam kenal...