Monday, June 22, 2009

Nostalgia...

Alkisah weekend baru ni aku n dania menemani sang suami dan mertua mengemas rumah di bandar baru bangi...namapon menemani kan...aku juz dok lepak je la ngan si kecik dania ni..dok uli dia je la...byk gk khazanah2 dari malaya n rahsia2 lama terbongkar..huahua...

bg clear dlm bilik..kt luar plak bersepah

encik abg saye yg ada rambut buku..muka surat 88...hehe

yang ni plak kisah cintan cintun time belajar...hikss...siap announce kt dinner net's tuh..sgt blushing time itu...mcm menang pelajar terbaik plak kene p amik hadiah kt depan tuh..pape ntah kan..nyway, akhirnya aku kawen dah pon ngan dak ikram ni...cane ntah sangkut..ececeh...

dan..anak aku yg sorang ini (22hb) telah pon berusia 4 bulan ini hari...sudah tidak byk ragam..sudah jd budak baek...balik kang nk tgk dia asik tido ke idak.... :P


4 budak comey:

miezaniera said...

wahh pasangan paling glamor gituh..

eT said...

glamor la time tu bai...
ala2 artis uuu... :P

bang am said...

hehe... dia suka umah bangi la.... kat sini dia mula meniarap!!

eT said...

nk meniarap sampai selak nangis...heee