Thursday, June 4, 2009

Dania in RED

Hmm...sebenarnyer nak join gak contest Cutest Baby in Red Contest
tp cam malas jek nak mengarang2 kenapa dania patut menang...sape rajin tolong karangkan leh?hehe...
tp, smlm aku telah berusaha untuk mengambil gambo dania yg kaler2 merah nih...mengenangkan dania xder baju/topi/towel/etc kale merah...so, rembat tudung ibu la jadikan tudung dania jap..hahaha..ibu dania ni mmg suka mereka2...ayah dia la jd mangsa kene pegang dania...
jap pegang camtu...jap pegang camnih...nasib la yer...
bertindak mengikut arahan...
yang penting kerjasama....dan hasilnyer seperti di bawah...

memula mood ok la kan si dania nih...

muka dah start cebek..rimas la saye ni ibu..apa nih!!!

8 budak comey:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

haahaha lawak2 biasalah model cilik mesti kena ikut mak pak dier suh buat aper :P

ZzamzZ said...

hahaha..kelako plak aku tgok gambo sebelom dan selepas ni..

miezaniera said...

huhuhu cian si dania tu..apela dia fikir ibu dia buat kt dia..

Sarah Syazwani said...

kejam giler ibu dia..wahahah

eT said...

elis:
tu la aku ckp...bertindak mengikut arahan..tp dia nk nangis gk memberontak..huhu

ZzamzZ:
tu la hasilnyer..

miezaniera:
dia fikir ibu dia sdg berusaha
untuk bg dia jd model..

Sarah:
kejam kah??huhu

izanie said...

Woi,...!! brani ang dera ank sedara awah..

eT said...

apo ntah...dah la guna nama izanie...huhu

catzer said...

oit ko ni dah takde keje ke menjadikan anak ko model ni..heheheh