Monday, June 8, 2009

xtvt ujung minggu


ibu n dania..anak nk tido..ibu sibuk nk bergambo..huahua

Minggu ni byk plak program dalam tentatif kami ni..
Setelah menyusun dan mengambil kira segala keperluan dan kemampuan dan kesungguhan untuk weekend ini...

Sabtu:
pepagi aku siap2kan dania n diri sendiri..bapaknyer siap sendirik yer....
pack barang2 apa yg patut untuk bekalan 2 hari ni la kan..
perjalanan dimulakan pada jam 11.00am ke wedding kawan ikram. Kami sampai jam 11.45am..tunggu kawan ikram jap, tepat jam 12pm kami p mkn..pengantin pon xsampai lg..terpaksa mai awai pasai nk p wedding lain plak kan..sian pengantin xsempat jumpa..

Jam 12.33pm kami gerak ke kg.jerangsang, raub, pahang...wedding Shah n Linda..

gambo blur..ketaq amik gambo pengantin..

tema purple gitu...my favorite color lah...hehe...
sampai sana dlm jam 3pm...kawan2 sume dah ada...pengantin pon dah berpeluh sakan tgk...siap galas bag baju dah...hehe..
sdg elok kami siap mkn, org dah nk bukak kemah..terpaksa bangun copek2...spy xkene bungkus sekali..hehe..lepak sana smpai kol 4pm...then terus cargas balik jengka..


tentatif malam plak..menyambut ulang kelahiran abah..hehe..HAPPY BIRTHDAY ABAH..
cam bese..sesi tiup lilin sket...sesi bukak hadiah n makan2...nyum2..
(gambar dlm camera la plak...malangnyer camera tertinggal kt jengka..huhu)



ahad:


hari ahad ni aku penuhkan jadual aku dgn menyiapkan kain aku, zam, n sarah...sungguh berusaha aku nk menyiapkan kain ini...dania aku letak dlm buai...paksa ayah dia jaga..hehe..
ayah mithali kene jaga anak la kan...


siap gak kain ni..walaupon sememeh..

gerak pulang ke ibu kota jam 6pm...leh tahan jalan jamed..agknyer sume org balik kg makan kenduri kendari...maklum la musim cuti sekolah kan...

jalan dalam pon jamed...

dan...aku sampai ke rumah jam 11.00pm++...mkn mlm aku jam 12am...pas mkn terus tido..abes la buncit perut aku nih...huhu


dania ada kawan baru...syok dia peluk patung tu..tp kak ngah nurin punya...

sekian...

2 budak comey:

miezaniera said...

wah sempat lagi menjahit letih2 balik kg..tu la org kata nak seribu daya kan kan..tomeinye dania senyum ;D

eT said...

pasai dah janji ngan diorang...terpaksa wat gak la kan..tomei cam ibu dia kan..kan...