Thursday, August 19, 2010

bila tak tau apa menu sahur...



source: mr google


korang penah x jadi tetiba xtau nk sahur apa kan...
maklum la...pepagi buta tu mana nk carik makanan...
ok..kt kedai byk...
tp lalu ke nk kuar p sahur kt kedai...huhu
zaman muda mudi dulu selalu la i buat...muahaha....

then, aku amik keputusan goreng ikan bilis ngan bawang....
makan ngan nasi putih boh kicap...hehehe

tu je la menu sahur kitorang pg td...
tambah nngan air kopi utk ikram...
dan aku telah disarankan oleh mira damira utk minum milo bebanyak...
tp stok milo dah abes plak...huhuhu
nk kene beli baru nih...eh mira byk kot stok yg nk wat jual xjadi tu kan???hehehe

pastu dak kecik pon bangun nk sahur gak...
makanan ayah gak la dia nk amik....xbg ayah makan...
ayah kene amik yg lain...huhuhu
kaedah makan...kunyah2...buang...

dahh...ada keje urgent.....
bubbye....

13 budak comey:

miezaniera said...

setuju..ikan bilis,telur,sardin adalah perkara wajib yg mesti ada stock kt umah..utk kes2 emergency camni lah..

k.mus said...

et.. kalau ade telur dadar lg sedap tu, akak selalu je buat ..

eT said...

bai:
lauk emergency heh....

k.mus:
ala kak..stock telo pon dah xder...sadiss x...hehehe

Atia Adina said...

aku pg tadi sahur meggi...

ad

mrsboan said...

ada gak terjadi dibulan pose..balik karang nak buat la..bukan tuk sahur tapi utk buka..kalo makan dgn bubur nasi pon sodap!

eT said...

ad:
terlintas gak nk mkn megi..hehe..tp blom wat lg la...:p

mrsboan:
mmg sodap makan ngan bubur..hehe

mekchu said...

hehe.. kebetulan ramai lak blogger yg sahur telo ngan kicap erkk.. menu mcm tu mmg menyelerakan time sahur.. silap2 bleh tambah nasi

mamalieyna said...

ook gk menu ni buat sahur eh..leh tiru! =P

eT said...

mekchu:
betulkn...ari ni tgk lebih kurang jek menu..hehe

iena:
tiru2...tambah la telo..hehe

Kancilbiru said...

bulan puasa ni, tgk bilis ni pun dah rasa lapaq tak hingat...huhuhuhu

army4war said...

dap je menu ko tu t.. aku ajar tambahkan sedap sikit.. aku slalu wat kat umah..

tambah telur dadar dengan sos tiram sikit masa pukul telur tu.. banyak sikit pun tak pe hehehe.. kee ko memang dah tau dap aku suka hehehe... milo minum bebanyak.. kenyang gak effect dia.. hehehe..

eT said...

niza:
sedap heh...

mira:
menu ko ni aku blom try lagik..hee

Collin said...

It cannot succeed as a matter of fact, that's what I suppose.
healthy breakfast recipes | hotels Boston MA | for rent by owner