Friday, August 20, 2010

perihal nk bg minum susu


aku ni macam2 nk bg dak kecik minum susu kt umah...
susah bebenor dia nk minum susu...
alih2 bg minum air sirap...
air vitagen...hehehe
baru2 ni aku simpan bekas yakult tuh...
aku bancuh susu boh dalam bekas yakult tuh...
bila dak kecik minum dia pandang aku...hahaha
3/4 gak la dari bekas tu dia sedut...
ala..bekas yakult tu bukan besar mana pon..80ml jek....
hari ke-2 aku try lg wat camtuh...
kali ni dia bg lantai minum...
dan telah dimarahi oleh ayah...hehe...cian dia....
asal kene marah ngan ayah...dia majuk la....sambil wat mulut sebek2...jebek2...

pasni aku nk carik bekas air yg xmacam botol tp leh gantikan function botol susu...
harap2 berjaya bg dia minum susu...
yer la...b4 tido aku nk kene bg dia kenyang dulu...
kalo x nnti nk tido dia nak mengempeng..mengamuk plak...sbb susu dah xbyk....
cian dak kecik nih....
xpon aku bancuh air milo jek la kalo ssh sgt kan....



8 budak comey:

☻UsaGi NaNa☻ said...

sy pon x minum susu pas pisah dgn susu bdn mk sy usia 2 thn..minum milo jee..hihihi..tuh pon mili kne lebeh ckit..kalo x,munth..hihihi...

hope die minum...semoga berjaya~

miezaniera said...

cari jgn tk cari..jgn nnti berebut ngn adik dia pulak hehehe

Atia Adina said...

aik....boleh plak dia tak nak susu...padahal dari kecik lagi dah blaja isap botol kan?


-ad-

eT said...

usagi nana:
igt eh peristiwa 2 thn..hehe

bai:
xper..share2 la nnti..:p

ad:
botol kt umah pengasuh jek...kt umah mmg botol tu dia xmo lgsg...haiisshhh

army4war said...

hahahaa dania tertipu.. leh bayang muka confuse dia mcm mana huhahaha

eT said...

mira...dia confuse tanpa kata...hehe

mekchu said...

mula2 masa susu kering dulu mmg susah nak soh najmi minum susu.. risau sgt.. sehari x smpai 10 oz pun.. risau dia lapar kan

eT said...

mmg riso bangat...ish..ish...