Monday, August 16, 2010

Manusia camni pon ada kan...


Salleh Gregor Samsa...
kalo mata hati dah penuh tompok hitam..ni la jadinyer...

bab kutuk mengutuk negeri aku xkisah...
manusia cam ni yg aku hangin sgt...
dah la xreti nk beradab...nk respek org pon xmo...



semoga 1 ari dia dan rakan2nyer sedar...aminnn....

8 budak comey:

army4war said...

ha ah dah baca ari tu member aku bg.. org2 mcm ni laa yang buat dapat bala.. Nauzubillah.. semoga orang2 mcm ni tak memudaratkan orang lain.. da dapat petunjuk.. AMIN!!

miezaniera said...

Ya Allah..kite pasti org ni bukan lah the only person yg bodoh..ramai lagi kawan2 dia yg hatinye telah trtutup..semoga Allah beri petunjuk kepada mereka 1 hari nanti..

eT said...

mira/bai:
sedih ada org2 camni...

roszz said...

Memang dah jangka perkara ini akan berlaku pada org islam..ini ada contoh tanda2 kecil nk kiamat..sama2 kita munahasabah diri sendiri agar tidak tergolong dengan golongan seperti ini...aminnn..
Semoga ALLAH bukakan hati mereka dan bertaubat nasuha sebelum ajal dipanggil ALLAH...

Iman's Umi said...

Nama sorg2 pun dh x ori, tmbh nama org putih, maklumla melayu x de sejarah katanya...sbb psl nk mkn dn xnk posa pd bln posa je jd camtu, semua pikir psl nk penuhkn perut bodoh je...nk posa pn payah benar, tu bknnya x dpt mkn seharian atau mingguan, azan maghrib dh bukak posa, campak je lah mereka ni ke Gaza nun, biar padan muka x posa pn x dpt mkn. Malu je ngan kanak2 tadika yg dpt thn perut utk posa.

☻UsaGi NaNa☻ said...

Nauzubillah...
die agama ape lak??siap nk bunuh2 diri lg..die ingt die ape???
kecut perut bc

mekchu said...

siapa dia tuh?? kalo kapir tu lantak pi la dia.. tp kalo melayu & islam.... mmg konpem ada balasan besar menanti..

eT said...

biar la Allah saje membalas...