Friday, August 6, 2010

Dengki sungguh....



tajuk cam busuk jek ati kan...
manusia mmg suka busuk ati...tp ada yg baik....ati suci murni..sungguh ker??

bab dengki ni haa...
smlm teman ikram p amik baju kt dobi...baju blazer keras2 tu mana leh masuk mesin...nk kene belasah???huhu

then tetiba teringat kedai tudung kt seksyen 9 tuh..anggerik...
kalo dah pompuan tu pale igt nk membeli jek kan...

sebelum kuar kete sungguh2 bg ayat kt ikram..
"ala...nk usha jek..nk tgk jek...bukan nk beli pon...sungguh nih...:p"

bila dah masuk sengeh2 cam kerang busuk tgk en.ikram...huhu
nama pon sengeh2 kerang busuk...
maka ikram pon bg green lite...
"kalo nk amik la...xper...abg bayo..."

yippi...yippi...sungguh ke nih...apa laga...belek membelek la aku ni ha...haha
cakap xserupa bikin kan...:p

dan aku telah tertarik tudung yg dipakai oleh en.patung...
nape la patung pakai nmpk cantik eh???
aku xpaham la...
tp bila aku pakai...urrmmmm....leh la...cantik la jugak..hahaha
cam ari tuh kt jakel...gara2 terpikat tgk patung pakai kain tu aku telah terbeli kain tersebut...haiisshh...

moral: jgn tgk kain pada patung...hehe...
ni pengaruh rakan sebaya la dulu nih...
asal patung pakai dia nk jugak...hahaha...


dan hasilnyer aku telah pow 2 helai tudung yg boleh main campak2 dlm mesin basuh...

v
v
v
v
v
v

pepagi td soh en.ikram amikkan gambo..hehe...
dia soh muncung2 amik gambo cam org bese dok wat tuh..xreti la aku haih...


12 budak comey:

miezaniera said...

huhuhu mcm tkde kaitan je dgn tajuk..sabo je la dak et nih..pg2 org kelam kabut nk p opis dia leh posing2 lagi pelik sggh kawan aku sorang nih hihihi

aizuemi said...

aku tgh cuba relatedkan antara tajuk ngn isi serta gambo entry nih

eT said...

bai:
kaitkan je la..
ala..pepagi mesti la kene hai2 bai2 dulu..time tu la amik gambo...hehe

zue:
dah dpt relate kan ker??
kan gambo tu pakai tudung baru beli...hahaha

baincardin said...

Salam menyambut Ramadhan al-Mubarak! :)

Jom kita sama² mencari kawalan malaikat :)

army4war said...

heheh baju bandung... aku nak snap gambar jap g.. ready cantek2 tau semua org hahaha

mekchu said...

uiiii mekchu pun byk kali sgt terpengaruh beli apa yg patung pakai.. hehe

mamalieyna said...

hehehe...takpe..en suami bayo! lalala..^_^

Iman's Umi said...

Btl2 klu kt patung semua cantik...padahal x ikut susuk tubuh kita tu yg x sama dgn patung bila kita pakai

eT said...

mira:
dah chantek ni mira..copek2

mekchu:
ha...ada geng rupenyer..haha

iena:
sbb en.somi bayo tu la riang ria..hehe

iman's umi:
haha..tau xper...

Kancilbiru said...

muka ko pun dah sebijik macam patung da...hehehe

eT said...

uhukss....ada ke patut ko kata muka aku cam patung...xpatut...

Everard said...

Thanks for your post, quite worthwhile material.
home loan | Manotick real estate | fun science experiments