Thursday, August 12, 2010

Dah Tau Dah!!!



asal aku pejam mata jek...nmpk makanan...
asal nmpk makanan aku pejam mata...
nape eh...yer2...pose..xbaik bayang2 makanan nih...
maklum la tukang pk nk berbuka apa ni mmg la...
dari pg lg dah pk menu...
kalo la dah siap jadual ari2 nk makan apa kan sng..hehe...tiru ayat mas...

tp tgh tadi serius bila aku pejam mata aku nmpk sotong masak tepong...
waaahhh....bestnyer....



aku pejam lg sekali aku nmpk seafood plak lagik...adehhhh

terus i roger en.ikram u...bg hint2 sket dia dah paham...hehehe
mabeles la en.ikram nih..cam tau jek i nk p mkn katner mlm nih..muahaha
so..dia pon bg sms "hrni kita order sotong tepung, ikan kerapu 3 rasa, tomyam campur, telur dadar...nak??"

huh..nak sgt la aku ni..hehehe..best3...


15 budak comey:

mamasue said...

sedap giler menu korg mlm ni....

eT said...

hehehe...mlm ni ikram nk banje aku makan..mesti la suka..

eT said...

hehehe...mlm ni ikram nk banje aku makan..mesti la suka..

iera said...

waa..bestnye..klu tiap hari mkn sedap2 lagi gemuk la iera.mujur la kak et kurus...

eT said...

hehe..nasib akak xgemok2..:p

Atia Adina said...

hu ....sedapnya...tapi pada ketika ini....aku lebih terliur air bebanding makanan....dahaga giler...


-ad-

mrsboan said...

aduhh!!! petang2 cenggini..huhu..best la menu korang mlm ni...

lili *-* said...

Ranggupnye=)

*My blog*

eT said...

ad:
air pon leh jalan gak time gini..hehe

mrsboan:
time lapar sume best..:p

lili:
hahaha...amik la kalo nk..:p

Kancilbiru said...

adeh syok sungguh la hanggggg!! jeles..

eT said...

chess...ada org jeles plak kt sini...

zyra said...

uisshhh.. lauk besh tuh... okeh2... copy menu tuk wiken nih ek.. timaceh...

eT said...

haa...sila la copy...:p

army4war said...

dap ngeee~ kat mana makan nie??

eT said...

kt tanjung harapan..hehe