Saturday, August 7, 2010

paan juara keynote


mlm td punya la xtau nk tgk cite apa kat tv...
dok kaleh sana...kaleh sini...last2 tgk la kemuncak keynote nih...
rupenyer final dah lepas...hehehe
aku mmg xpenah layan keynote nih...maklum la xder jiwa seni...:p
time dia umumkan pengumuman tu rasa cam alahai...cam xbest jek keynote nih...
huhu...punya la susah2 org usaha wat program sng2 ko kata xbest kan...sesuka hati jek...
bla...bla....bla...juaranyer ialah paan....
tp time paan nyanyi tuh mmg rasa cam lagu dia sempoi jek...santai...hehhe...best3...layan jek aku dgr...hehhehe
cam lagu yuna pon ada kata tok laki aku...hehe

source pic here

sikit info dari mStar Online:

PETALING JAYA: Peserta Mohd Farhan Izharruddin (Faan) menepati ramalan ramai apabila muncul sebagai juara pertama rancangan Keynote yang diadakan malam Rabu.

Lagu ciptaannya, Suntuk yang dinyanyikan Hattan serta lirik oleh Abie Abdullah diumumkan sebagai lagu terbaik pada konsert tersebut.

Sebagai juara, Faan membawa pulang hadiah wang tunai RM10,000 berserta trofi, tiket dan pakej percutian ke Koh Samui Thailand tajaan Firefly dan Impiana Hotel Resort & SPA, dan gitar akustik jenama Fender dari Bentley Music.

3 budak comey:

Frodo Baggins said...

>>___<<

ok lerr tuh
x boring sangat music malaysia
tp wa ttp dgn m nasir.
eh?? ehkekekkeke

mekchu said...

ada la 3x je kot tgk keynote ni.. kalo x de crita menarik baru tgk.. x tau pulak dah final.. hehe

yg mekchu suka bila dah komen, juri kena letak caption kat blackboard.. comel je rasa

eT said...

frodo:
m.nasir mmg best...

mekchu:
xtau plak kene angkat blackboard bagai..huhu