Friday, April 1, 2011

Karnival Jualan Coklat

wahai peminat2 setia coklat...ni ada karnival untuk korang...
gigih aku soh ikram amik gambar ni kt tepi jalan sinun smlm tau...
pasal aku carik info kt tenet xberjumpa...huhuhu

karnival jualan coklat:
Date : 1st April 2011 (10am - 6pm) / 2nd April 2011 (10am - 5pm)
Tempat : Lot 3, Persiaran Raja Muda Seksyen 16, 40000 Shah Alam.
No. Telefon : 03-55192606

ari ni aku kat seri kembangan...xdan dah nak p makan coklat tuh..
memandangkan en.ikram pon bekerja...
mungkin esok masih ada rezeki aku nk makan coklat kot...huhuhu

PROMOSI TUNGKU MODEN...meh klik SINI...
Sejukkan Badan dan Kurangkan Migrain dengan Bantal Sejuk

11 budak comey:

~izan~ said...

nak jugak....kirim2 =D

AnneRaini said...

alamak et..kegigihan mu itu menarik hatiku..hehehe. tapi jauhla nak pergi..et sempat ke nak mkn coklat?hihihi

Myra Jay said...

Alahai jauh la pulak... Akak p tak?? Leh ar nak pesan..heheee

ardinihumaira said...

fuhyoooooo apesal kelantan tade karnival coklat eh. takut eh nak wat kat sini sebab dni suka makan tahap max hehee

ieda said...

waa sampai ada carnival choc erkk .. sure yg dtg tu pengemar tegar choc .. :)

Atiey said...

em...sedap nyer..tapi jauh lah et..ooh et ni tak lama lagi deliver lah yer..hati2 k..n semoga selamt Hendaknya..amin

Zefa NorAsmara said...

eT: suami akak dah g.. seramai2 umat manusia.. beratur panjang x samapi2 turn.. yg dtg beli berkotak2.. sapa nak baik g cptttttttt... hehe..

miezaniera said...

alamak..lupe nak pegi...cane leh lupa nih...

nabilah_2908 said...

bestnya..kalau pergi nnti..jgn lupa share cerita kt sini yupp..snap gambar bnyk2..hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
JOM UJI MINDA-JAWAPAN

Mrs. Asida said...

Bestnya coklat.. baca status Ikram pun dah boleh bayang, betapa ramainya manusia disana..

spt ramainya manusia di SOGO.. hehe

eT said...

~izan~ :
hehe..kirim jek...

AnneRaini :
en.suami lagi gigih..hehe

Myra Jay :
hehe..jauh ker..xper..kedai sebelah ada jual gak..

ardinihumaira :
kedai coklat ada kot kan..hehe

ieda :
a'ah...sume tegar...hhaha

Atiey :
xper..dekat kt mata ni ha..:p

Zefa NorAsmara :
ye ker kak...mmg ramai org kan..

miezaniera :
abes la bai lupe plak..huhu

nabilah_2908 :
cer citer..cer citer...

Mrs. Asida :
mmg pon..manusia main siku2..huhu