Monday, April 25, 2011

Segarkan Badan Dengan Mandian Herba


hai korang...meh baca en3 ni plak...hehe
kalo dulu mertua ngan mak aku p carik daun serai wangi kat umah orang nk bg aku mandi...
skang ni dah ada ready made pek khas untuk mandian tambah2 utk org dalam pantang ni...
so, dikesempatan ni aku nk iklan sket pasal mandian herba ni..kot2 ada yg berminat nk dapatkan khusus utk kaum wanita...

Mandian Herba yang dihasilkan daripada 7 jenis daun herba terpilih yang mengandungi khasiat tersendiri dan telah lama digunakan sejak lama dulu dan ia merupakan produk herba persediaan tradisi yang dirumus khas untuk para wanita.


Antara daun herba yang digunakan adalah:
  1. Daun Capa/Sembung (blumea balsamifera)
  2. Daun Meringan
  3. Daun Serai Wangi (cymbopogon nardus)
  4. Daun Inai (lawsonia inermis)
  5. Daun Pandan (pandanus odorus)
  6. Daun lamuni (vitextrifolia var negundo)
  7. Daun Senduduk (melastoma malabathricum)

KEBAIKAN/KELEBIHAN PENGUNAAN
  1. Sangat mudah digunakan kerana dipek dalam uncang khas
  2. Berfungsi mengembalikan kesegaran dengan mengurangkan sengal pada sendi dan saraf akibat daripada proses kelahiran
  3. Sangat sesuai digunakan bagi melancarkan peredaran darah serta membuang angin dalam badan
  4. Sebagai aromaterapi untuk menghilangkan stress
  5. Juga sebagai persediaan mandian bagi individu yang mengalami demam panas
  6. Herba mandian ini di pek dalam bungkusan yang lebih moden supaya anda mudah menggunakannya sewaktu berpantang (hanya rebus uncang herba di dalam air panas dan anda sedia untuk mandi)
  7. Tak perlu lagi mengutip daun yang bertabur selepas mandi (menyusahkan ibu dalam pantang untuk membongkok membersihkan bilik mandi)
  8. Setiap uncang boleh digunakan lebih dari sekali atau sehingga pati atau warna atau aromanya hilang


PAKEJ PROMOSI (1 pek / RM10):

SET A : Hanya RM 27 untuk 3 pek(mandian 6 hari)
SET B
: Hanya RM 60 untuk 7 pek(mandian 14 hari)
SET C
: Hanya RM130 untuk 15 pek(mandian 30 hari)

9 budak comey:

~izan~ said...

senang kan skrg,tak pyh kutip2 dah daun2.aku dulu pun guna yg segera mcm ni jugak...rebus aje.. =D

eT said...

a'ah..tambah2 dok bandar ni mmg ssh nk carik daun2 tuh...

QUEENPINK said...

salam

jom join ga saya.

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

oo mcm2 ye skang..ehehe..mak sy mmg suka benda2 fresh..tapi if berpantang sendiri kat bandor leh la cube nanti..if sy nak nnti sy roger2 et k..

AngahSayang2314 said...

mudah kan????

Lulu caldina said...

hoho segera dan pantas

Anonymous said...

It's awesome in favor of me to have a web site, which is helpful in support of my know-how. thanks admin

my webpage - http://wiki.newborders.de/index.php?title=To_Help_Remove_Striae_And_Acne_Breakout_From_You_re_Body

Anonymous said...

This is very interesting, You are a very skilled blogger.
I have joined your rss feed and look forward to seeking
more of your magnificent post. Also, I've shared your web site in my social networks!

My web-site :: Ford ranger forum

Anonymous said...

Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the
net the easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people think
about worries that they plainly don't know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

My blog :: mederma stretch mark therapy