Wednesday, April 20, 2011

Rawatan Urut Selepas Bersalin

ari tu pas bersalin cam org lain jugak kot...
aku rasa sakit sangat dalam perut cam senggugut tuh...
dan rasa cam nk beranak lagi pon ada...rasa cam contraction nk beranak tuh...
dengan badan rasa berat nk angkat lagik...

pepagi buta hari ke-2 tu aku dah sms akak izian nih...
aku call dia sbb kedai dia berhampiran ngan umah mertua aku kat taman equine tuh...
time sakit tu dah xder fikir lain dah...fikir nk urut bg lega badan ni jek...

nak tgk service akak nih...leh klik sini
act..akak ni org shah alam...dia tinggal kt shah alam..kedai dia jek kt seri kembangan...

aku wat 3 kali urut + bertungku ngan akak nih selama tiga hari...
dan akak ni bg free sauna n scrub lepas abes pantang nnti kat kedai dia...
selalu tukang urut yg aku jumpa sume banyak cakap...kdg2 xlarat nk layan diorang sembang...
aku ni bukan la jenis yg reti bersembang sangat...hehehe
tp akak ni dia sembang gitu2 jek...xder la byk tanya sangat...
leh la layan tido seround dua...hehehe
mmg best akak ni urut..rasa ringan sket badan...
tp sakit lepas beranak ni bukan sekelip mata leh ilang kan...
pas abes pantang...ai nk urut lagik...ngeeee


TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK

18 budak comey:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

beruntung bersalin normal..cam sy bersalin c-zer ni..mmg urut camtu2 je pstu badan masuk angin ler jwabnye..skang ni takleh langsung makan benda berangin..abisla lenguh satu badan..

bes tak dia urut? jenis kuat ke slow? ehehe byk tanye lak..kikikik

eT said...

hehe..best gak dia urut...
dgn badan ai yg halus mulus nih kire ok la...dia xslow sgt...xkuat sgt...
tgk keadaan badan kite time tu...

Huda said...

mase anak pertama dulu huda pun urut 3 hari je..tp alhamdulillah sgt berbaloi2 sbb makcik tu mmg mak bidan tegar :)

ardinihumaira said...

;) bestsnye kena urut kan

Aleyn said...

Sangat best lepas kena urut kan...makcik yg urutkan i tu sangat pandai...disekaknyer mana yg patut...pergghhh..ringan jer lepas tu rasa...

erienz said...

lps ni dah x sakit2 lagi badan...
sesekali gi urt best gakkan...mst bdan ni rasa ringan je...

aza said...

aza dtg follow sini...

salam ukhuwah dri aza
:)

tasekM said...

salam singgah.


lamanyaaaaa tak bersalin.
sampai dah lupa.
heh.






z99.

ummidaddy said...

uishhy bestnyeurrr..akak yg terasa syoknyer...tak sabo nk ngurut nih...:)

mama_izz said...

mmg best kene urut...tp tu la kan tak nafikan bidan2 nih byak noo cakap nyee kita pun kadang2 badan tgh lemah lg lemah la dgar... ~huhuhu cam luahan ati lak...kikiki kalau dpt yg relex je kita pun layannn... ;D

eT said...

Huda :
sonok dapat urut kan...lega bangat...

ardinihumaira :
dni pon p la ngurut...:)

Aleyn :
dpt yg best mmg berbaloi...

erienz :
pas urut...nk urut lagik..hehe

aza :
thanx aza... :)

tasekM :
hehe...leh la bersalin plak pasni...

ummidaddy :
sama la cam et dulu kak..time peggy tu xsabar nk urut...

mama_izz :
tgk nasib la..kalo bidan yg ajak ko sembang politik jenuh nk menjawab..haha

_killer_ said...

Kepada yang baru bersalin tu, ada harga promosi untuk sengkak ni, cubalah :

Promosi Urutan Sengkak 1 jam 30 minit

tukang urut selepas bersalin said...

ada sorang akak lg yg pandai urut lepas bersalinkak suri ,di dari serinkembangan, sedap urutannyer,sakit tapi sedap. ringan badan.sape2 nk contctla..ini no nyer 0123449417' sekadr berkongsi.. tiga hari urut pergggggh!!!! lega.. puas hati. dia bagi minum jamu percuma buat sendiri. sedap

tukang urut selepas bersalin said...

ada sorang akak lg yg pandai urut lepas bersalinkak suri ,di dari serinkembangan, sedap urutannyer,sakit tapi sedap. ringan badan.sape2 nk contctla..ini no nyer 0123449417' sekadr berkongsi.. tiga hari urut pergggggh!!!! lega.. puas hati. dia bagi minum jamu percuma buat sendiri. sedap

tukang urut selepas bersalin said...

ada sorang akak lg yg pandai urut lepas bersalinkak suri ,di dari serinkembangan, sedap urutannyer,sakit tapi sedap. ringan badan.sape2 nk contctla..ini no nyer 0123449417' sekadr berkongsi.. tiga hari urut pergggggh!!!! lega.. puas hati. dia bagi minum jamu percuma buat sendiri. sedap

tukang urut selepas bersalin said...

ada sorang akak lg yg pandai urut lepas bersalinkak suri ,di dari serinkembangan, sedap urutannyer,sakit tapi sedap. ringan badan.sape2 nk contctla..ini no nyer 0123449417' sekadr berkongsi.. tiga hari urut pergggggh!!!! lega.. puas hati. dia bagi minum jamu percuma buat sendiri. sedap

noni80 said...

Saya noni pernah urut dengan kak suri ni, boleh tahan urutan selepas bersalin nya, mmg agak sakit bil dia urut badan, jerit jugak lah, tapi dia kata ni bukan aper urat dah kembang dan masuk angin sepanjang proses kehamilan, tapi selepas dia urut noni 3 hari, badan rasa tersangat lah ringan dan bertenaga, mmg best rasanya,. No dia noni simpan untuk masa depat kot bersalin lg. ?he he he...no dia 0123449417

Anonymous said...

blh bg no contact kak izian ni... tkasih