Saturday, April 9, 2011

Lori untuk disewa

lupa plak nk amik gambar lori yg sebenar....
pinjam gambar dari en.google je la dulu....

hehe..lori pon nak meniaga kan...ini cite lori 3 tan...
aku xder lori..kancil ada la...tp lori ni adalah perniagaan kaum kerabat aku...

kalo ada sesapa yang nk sewa lori pindah barang leh la contact aku...
then aku leh panjangkan pada tokey lori...
kalau nk pindah dalam kawasan yg sama...tokey xmo amik...
kalo nak pindah lain2 daerah or negeri boleh diuruskan....

sape2 nk service lori ni leh la contact aku kat email or phone:
et.bak82@gmail.com (0193416067/0123447429)

**entry autopublish**

TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || Tommee Tippee: Closer to Nature PP 9oz - BPA FREE || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK

7 budak comey:

Anisa Hang Tuah said...

sewa..jagan tak sewa,...
:)

~izan~ said...

aku baru je nk ckp,sempat lg meniaga lori lps beranak haha.pastu ada auto publish hehe...aku ari tu pun sewa lori 3tan time pindah =D

miezaniera said...

dah beranak ke belum et nih..dh buat bisnes lori pulak..pasni bisnes apa la pulak huhuhu

~izan~ said...

nyampuk jap utk bai,hihi.dah selamat pun bai..semalam..cer baca twitter dia tepi tu hehe..tu yg dok tgk ingat dia updat baby baru,tp lori daa..hehe

sueada said...

congratz 4d baby...

adiah from me... join GA nie...
http://suhadarazman.blogspot.com/2011/04/misz-h0neyz-1st-giveaway.html

gurau jer...

moga smuanyer chat n ok... :)

Unknown said...

ari tuh aku cari lori.. lambat sikit ko iklan.. hehe

Eliss said...

kalo shah alam ke klang, boleh ka?? lain daerah, lain daerah :p