Monday, November 1, 2010

Aku dah dapat....


hehe...sabtu lepas pagi lepas p darulsyifa' bawak anak buah nur ain sofea...
aku p amik barang kt bangi tuh...
aku order dah seminggu...sajer nk p amik sendiri...
pasal mmg dah ada program kt bangi kan...
aku order 2 jenis cheesetart...
blueberry ngan mix fruit...mmg best...
benornyer dah lama aku usha nih...
dari zaman masita pregnant lagik...hehehe...
aku order kat cheesetart4u

bg dania makan...dia suka korek tang tengah2 tu ha...
next...urrmmm....

kiri: blueberry (20 biji)... kanan: mix fruit (20 biji)...

ari ni ingat pas pueh bertapa dlm toilet nk ajak ikram p makan cendol...
tp dia plak riso cheret kt kedai cendol tu nnti...huhuhu


4 budak comey:

izan_cute said...

ha tu dah dapat...ok la kan hehehe..kira ko takde la meleleh ayaq liuq dah tgk kat blog aku,tapi yg ni lg cun wooo

eT said...

tp kn izan...kalo dpt yg ko wat lg best kot..muahaha

dotblogspotdotkom said...

uihkkkkk mmg tak menahan.. ceret depan kedai...

buat je la tag yg pakcik bagi

http://dotblogspotdotkom.blogspot.com/2010/11/keje-sekolah-aku-dah-selesai-fuhh-letih.html

eT said...

weh pakcik..dan2 bg keje sekolah plak..huhu