Friday, November 26, 2010

AnNiVerSarY GiVeAwaY !!


aku minat sgt tgk tudung yg kt en3 blog Ana Suzana nih...

Syarat2 nak join mudah je :

1. Keutamaan bg yg jd followers blog ana.. yg takde blog pun boleh gak jd follower, just create google akaun je..

2. Copy paste entry ni balik dan Letak banner ni kat sidebar korang bagi yg ada blog.. yg takde blog korang email je ye..

3. Tag 2 org kawan anda..

4. Yang dah join sila letak link kat komen ye.. utk ana buat terjahan.. takyah wish apa2 pun.. nak wish pun leh gak.. kekeke..

5. Keputusan ana akan umumkan pada hari anniversary ana pada 28 Nov nanti..

Hadiah2 yg di tawarkan : CLICK HERE

nk tag:
izan
miazaniera

tarik tutup 26 Nov jam 11.59 mlm okey..hehee

4 budak comey:

~izan~ said...

ko ni kan,sj je kan.memaksa aku bgn semula hadap laptop wat tag ko nih sbb dah nak tutup weh contest ni haha...ape2 pun tq.

p/s: ko nk kirim pearl haya meh la kirim kt aku,dekat je butik dia ngehngehngeh

Ana Suzana said...

mekasih byk2 sbb sama2 memeriahkan GA ana.. moga berjaya ye..!!

Unknown said...

izan:
haaa...ko tunjukcth seketol kt aku leh aku tgk..hehehe

ana:
mekasih..hehe

miezaniera said...

alamak..tk sempat dh nk join..dh ttp ler..anwy gud luck 4 u..hehe