Thursday, November 25, 2010

fashionable with hijab contest !


contest lagik..wahaha...
skang byk betui contest...GA...
pastu sume jenis main tag2 nih...ish..ish...
aku pon tumpang join je la kan...hehehe
contest kali ni di tag oleh pn.aida yg dianjurkan oleh cik tasha...

leh klik banner kalo nk tgk details...


aku ni bukan la org yg pandai fesyen2 bagai...
jenis pakai tudung main serkup2 jek...hehehe
kebetulan jumpa gambar yg ni lain sket dari lain...
sbb gambar lain pakai tudung bese jek...walaupon yg ni pon bese..wahaha...
belasah je la kan...:p

ok...aku nk tag kawan aku yg tukang amik gambar ni ngan kawan yg mmg sgt fashionable...
aku tag org no.3 sbb telah menyebabkan aku kene wat en3 ni 2x...huhuhu

1. sarah syazwani
2. izan
3. mira


11 budak comey:

AngahSayang2314 said...

good luck

eT said...

TQ..HEHE..SESUKA SUKI JEK NEH...

izan_cute said...

chumel giler gmbr ko tu ET,hehe...pis pis kcg pis =D

eT said...

haha...
konpius aku...pujian ke perlian neh..:p
ni time aku anak dara..hehe

izan_cute said...

haha..ye ke time anak dara?skrg pun dara tau,mak dara haha.puji arr tu.sebab aku bley senyum tgk gmbr ko ni,muka hepi semacam weh!ala2 anak dara nk menamatkan zaman dara keskeskes

eT said...

hahaha..yer pon..
time ni dah tunang..:p

hajarus said...

good luck yer... tomey jer wat gaye camtu... :)

eT said...

gaya kanak2 ribena...:P

army4war said...

aku nk gunting2 tudung ni kasi tobek2.. padanmuka... (emosi tak tentu hala.. hahahhaha)

alamak kne jawap tag ni nanti dia mintak upah hahaha...

miezaniera said...

sejak bile et pndi wat posing cmni..huhuhu

eT said...

mira:
ini bukan pertandingan tobek2 tudung..huhuhu
sabo2 mira...aku tau ko tertekan...:p

bai:
sarah ajar posing nih..ngeh3...