Tuesday, November 30, 2010

" LITTLE FINGERS contest 3 "



"LITTLE FINGERS contest 3 "

dateline : 4Jan2011

lagi dianjurkan oleh mamaaerish

sume serba 3 dlm en3 nih...

kene polo 3 blog gak:
eB
El
efFA


ada 3 kategori:
1. letak photo lelama...

2. memoirs yg tidak dpt dilupakan...

3. nama manja

****************

hehe...korang jgn gelak tau tgk gambar aku nih...:p ni la gambar paling kanak2 yg ada dlm simpanan aku... aku xder gambar lelama...huhu

memoir???dulu2 aku suka ikut dak laki main... main paya...parit...panjat pokok... bila panjat...nnti makcik jiran amik galah nk jolok..huhu lagi tinggi aku panjat... skang i dah ayu...xder ganaz2 cam dolu2...:p

mak suka panggil cik ros...sbb aku kurus...xsuka makan...sampai nk kn panggil polois paksa aku makan...nanges2 u kene paksa...hehe... org yg lain2 panggil eT... sampai skang lekat nama eT...:)

calar balar dah gambar kene coreng2...aku dan adik laki2 aku...:p

11 budak comey:

izan_cute said...

Et...wah,sgt sama seperti sekrang...gudlak!~

eT said...

sama ke izan??
dh besau nih..hehe

izan_cute said...

sama arr..tang lesung pipit tu...tu adik ko yg hensem tu ek?hehe

eT said...

hehe...lesung kene menten...
adik aku hensem??ermm..jap nk pk...
kalo dia baca nih mau kembang semangkuk...huhuhu
sorang je la adik laki aku ni...;p

Mrs. Asida said...

hehe comel2.. maintain betul dari dulu sampai skrg.. gud luck! Insha-Allah menang.. :)

misz FaTiN said...

gudluck.. ^_^

eT said...

tenkiu2...:)

Sarah Syazwani said...

kekeke..aku nk gelak jugak

eT said...

cesss sarah...

army4war said...

gambar ni mengingatkan aku.. kak bye tanye ko "ko ketua darjah ke ni et".. padahal tu gambar ko time ko jadi cikgu darjah 4, ambik gambar kelas.. hahahahahah!!!

eB@mamaAerish'n'Aed said...

comey... ;p

tq join yer... gd luck... >_<