Thursday, November 4, 2010

Pakej Cuti 4 Hari Kerja 3 Hari


hehe...tgk tajuk pon cam best jek kan...
pulak tu cuti yg disebut dulu...hehe...:p
pakej ni aku dapat dis week..korang dapat???
aku rasa korang dapat 3hari cuti je kan3...
al-kisah aku MC kan isnin baru nih...tu yg dapat cuti 4 hari seminggu..wahaha

ari ni plak rasa cam ari jumaat jek...
maklum la sok dah cuti...
ramai yg balik kampung cuti 3 hari nih...raya la kata kan....
sape yg sambut raya sok...aku ucapkan selamat hari raya...

aku lepak kt shah alam je kot...
memenuhi cuti bersama anak dan suami terchenta...
apa prog??? hehehe...
cam byk jek prog dalam pale hotak ni ha...
xper...pelan2 plan...
tp sabtu ikram ada wedding invitation kt Perak...
sape org perak angkat tangan..meh aku nk p makan kt umah korang...save duit makan aku..hehe
kalo sesapa nk offer pakej penginapan pon bagus kan3...:p

k la...nk balik dah...jam pon dah dekat kol 6pm nih...
tugas ku pabila pulang kerja adalah amik anak...
ari ni dapat cuti masak..hehe...
ikram nk banje makan kt kg.baru....daaaaa

selamat bercuti dan jaga diri.... :)


4 budak comey:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

esok nak ikut kok moh p open haus sami belu..... huhuhuh

eT said...

kem salam kt kok moh yer...

Redbloodsnow said...

BESTNYERRR! NAK GAK GITU AH

Unknown said...

hehe...best2...