Tuesday, November 30, 2010

Putera Katak

tetiba teringat cite putera katak semalam..ngeh3...
layan ngan dak kecik tu bukan main lagi geli tgk katak...
suara katak yg kepet tu puas aku teka...sape la hero dia yer...
rupe2nyer zizan nin..:p
pandai cakap putera tuh..xtau la kalo dia dah kene buang kt bumi nnti...huhuhu


SINOPSIS PUTERA KATAK :

Drama Putera Katak - membawa para penonton ke alam fantasi dan magis Putera Amar dalam menemui cinta sejatinya dalam membebaskan diri daripada sumpahan. Putera Amar tidak bertukar menjadi manusia selepas dicium oleh Puteri Zadora dalam drama ‘Putera Katak’.

Prince Katak

Putera Amar (Zizan Nin) telah disihirkan oleh kekasihnya, Puteri Zadora (Bia Rameshan) yang kecewa apabila Putera Amar tidak menjelma menjadi manusia walaupun sudah diberikan ciuman.Lantas, Putera Amar dibuang ke bumi dan terpaksa menjalani kehidupan sebagai katak selamanya.


Trisha

Amar (katak) dibela oleh Trisha (Nora Danish), seorang pencinta haiwan.Amar tetap optimis bahawa dia akan menjadi manusia semula kerana cinta suci akan memulihkan dirinya suatu hari nanti.

Princess Zadora

Lima tahun berlalu, Puteri Zadora sedar bahawa sihir kakaknya, Puteri Ixora (Norseha) telah menghalang Putera Amar untuk kembali menjadi manusia. Maka, Puteri Zadora telah menghantar panglimanya, Zamir (Fazreen Rafi) untuk menjejaki Putera Amar untuk dibawa balik ke planet Zadora.Zamir berjaya menemui Putera Amar tetapi Amar enggan pulang kerana perbuatan kejam Puteri Zadora masih menghantuinya. Putera Amar yakin bahawa Trisha yang sangat menyayanginya (katak) ialah cinta sejatinya.


16 budak comey:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cute je kan
td pn baru tgk kat blog lya
nak tgk la nanti eheh

EiJa ZaQuaN said...

hehe..pagi2 baca sinopsis cite ni syahdu la pulak..hehe

tp mlm semalam eija pun bole terlayan citer ni ngan my son zaquan..

eT said...

rose:
hehe..byk plak pagi org wat en3 putera katak kan3...

eija:
tgk ngan anak la kan..
bapaknyer xbape nk layan cite2 alam khayalan nih...hehe

e.l.i.z.@ said...

ptt la kt wall nora danish duk sebut putera katak jeee...rupanya ada drama

eT said...

hehe...
nora danish jd penggemar haiwannn:p

lydzar said...

nora danish yg cute..ni slot kol 4.30pm kt tv3 tu ek? ulangan tv9 kol 8.30pm?

izan_cute said...

aku tgk mlm je la citer ni.sbb siang tv duduk di bawah jajahan takluk fasya hukhukhuk

|| NaFiRaa || said...

tak pernah tengok pon citer nih.. gara2 geli ngan katak..kikiki

eT said...

lydzar:
a'ah...betui la tuh...
lupe plak nk letak kt en3..hehe

izan:
aku pon layan malam...
nasib malam dania xsebok nk tengok katun...hehe

eT said...

nafiraa:
baru 1st episod smlm..hehe
ala..katak dia lukis2 jek...:p

Gadis Kampung said...

tak nah tengok lagi citer nie...best tak?

~~@lyci@~~ said...

wah, best ekk citer ni.. dulu2 ms skolah ada buku cerita pasal putera katak ni..

eT said...

gadis:
leh la...ngarut2 sket..hehe

alycia:
jalan citer dia lebey kurang la kot kan3...

Atia Adina said...

adus...geli aku tgk katak ituh....

eT said...

hehe..tgk nora pegang lembek2...ngeeee

Clara said...

Clara dapat tgk cte nieh 2 kali je..
asl nak tgk je mst ada hlngan..
antara hlnganya kje skul kne siap..
grr...

Tapi sukalah dgn kq nora danish!
Cute je..

Tajuk dia mmg mmikat hati tul!
Tgk tjuk pown da tertarik nak tgok tp tak ley..

harap2 dkat tenet ada..
*ingtkan nak tgk mse ctey pjg.. google kt tenet.. harap2 ada*

http://cerytara.blogspot.com/2011/01/keputusan-kemasukan-ke-sbp-2011.html