Friday, November 12, 2010

lagu OST drama Chinta

Drama Chinta dah habis kan...

sapa yang rindu nak dengar lagu lagu OST dalam drama Chinta;

--> lagu Khatimah Cinta dar 6ixth Sense,
--> ada satu lagi lagu dari Opick iaitu Allahu Ya Salam.

Lagu yang memuja kebesaran Allah, lirik yang menyentuh jiwa..sedap dengar lagu ni..

pepagi buta dah kerah2 kawan2 carikkan lagu2 ni..wahahaha....

mungkin dlm masa 2 -3 ari akan dgr lagu yg sama jek kt opis ni ha....

sonoknyer dpt dgr lagu second tuh...:p

lirik lagu:

Allahu Ya Salam
oleh: Opick



diciptakan alam raya
dengan cinta dalam genggamannya
setiap wajah kan memuja
bila tahu betapa indahMu

penuh dengan cinta

penuh warna-warna
penuh kasih sayang
di setiap waktu

Allah Maha Besar

Maha Memaafkan
setiap kesalahan
terbuka ampunanMu

yang melihat menyaksikan

yang memberi ketenangan
Kau yang dekat
penuh cinta di hati

Allahu ya Salam

Allah.. Allahu ya Salam


4 budak comey:

hajarus said...

windunyer kat citer chinta pasni... huk3x... sker lagu ni.. mmg best... :)

eT said...

best kan lagu nih..rasa rilex jek...

DKosongLapan said...

tapi ending die macam tak best je chinta chanduri ni....... tapi biase kalo ceghote best....memsti ade sambonggg

eT said...

D08:
phehe...nnti dia wat filem plakk..:p