Thursday, November 11, 2010

waaa.....chenta dah matiii

hehehe...tragis dowh...
wa baru pas feeling2 sedey2 (masa type en3 ni baru pas tgk cite chenta..:p)....
en.ikram plak sibuk cucuk wa time wa feeling2...dengki tol...


abes dah cite chenta kt tv3 kol 6.30 tu ha...
pasni cite lain plak...
elok nk sarung cincin pas nikah, rebah plak dah chenta tu kt bahu laki dia...
dapat gk dia kawen ngan rasul...org yg dia cintai..huhu

last sekali kuar gak watak anak chenta...
ala...model perfume shasha yg utk remaja tu...tau ker???hehe
tp sian plak anak dia...xder sesapa...xder family dah...
soh la p dok ngan ayah tiri dia tu kan...si rasul tuh...
tau plak dia kt mana kubur mak dia...sape bg tau???huhuhu
papepon cite ni happy ending yg sedey gitew...hehehe
padahal aku yg feeling lelebih...


12 budak comey:

hajarus said...

huhuhu... mmg sedih endingnyer.... anak dier tau sebab yg penjaga anak dier tu kan pembantu kpd osman kabilah... sebelum ni pun kakak tu pun pernah kenal chinta... mungkin kakak tu dpt tau pasal chinta meninggal tu yg kakak tu bw anak chinta ziarah kubur mak dier tu... :)

aizuemi said...

lor.. da abes.. tak sempat nk tgk ending cito nih~

tpaksa tgk online je ar

eT said...

Help protect all women! Fight Cervical Cancer!

Atia Adina said...

alamak...aku layan tak layan jer cerita ni

mrsboan said...

jalan cerita yg sgt best....i like ur statement 'happy ending yg sedey gitew'....saya pun terlebih feeling gitu...anak saya yg 2thn tu pelik tgk ada air mata kat pipi mak dia..sib baik abah dia dlm bilik..ekeke

eT said...

hajarus:
mungkin gak la...
xpon apa nama kawan amar tuh..abg apa ntah yg keje obersea tuh..huhu

aizuemi:
lorrr...
ko layan gak eh cite nih???hehe

eT said...

ad:
hehe...xper...layan xlayan xder la feeling2 sgt kan..:p

mrsboan:
haha...dania pon kalo tgk siap pusing umah carik kain nk lap air mata ibu dia..:p

lydzar said...

tak dan tengok ujung2 cerita ni sbb hubby dh tukar chenel bola dia.

tensen sungguh, seb baik tgh bz masak kt dapur..

eT said...

hehe...tgk online je laa...:p

|| NaFiRaa || said...

kikiki..layan jugak citer nih.. habes jugak citer dia..

.:Mrs. Engineer:. said...

sedey...sy nangis mse tgk smlm...he3

eT said...

nafiraa:
tu la...akhirnyerr...

mrs.Engineer:
hehe..leh nanges tp jgn byk2...igt kt baby sama...nnti baby stress..
:p