Wednesday, December 1, 2010

Pakcik Nak Pow Topup








kem salam la pakcik...huhu

19 budak comey:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hahahahahaa..silap antar sms kot..ker pakcik ko btol :p

izan_cute said...

wah..nombor pjg2 tu mcm no pyus plak kt thailand n singapore...ke no indon ni hehe.punya la penat dia taip nk topup hehehehe

Sarah Syazwani said...

muahaha..mintak bukan sket..30 tuh..hahaha

Yan said...

uikk ramai jugak yg dapat sms ni ekk

eT said...

elis:
aku xpk dia silap anto...
dia main belasah anto mungkin...
tp xmungkin pakcik aku...huhu

izan:
kan3...
cam no obersea jek...huhu

eT said...

sarah:
nasib dia xmintak 300...huhu

yan:
ramai yer???
kire ni taktik baru diorang nk dpt topup free la eh???
kreatif sungguh...

lydzar said...

ni sindikit mintak sedekah cara canggih ni

Iman's Umi said...

no. sender mcm bkn dri M'sia, sbb kwn sy penah anta msg dri S'pore n Indon, mcmtu la lbh kurang...ceh sesedap rs mintak kredit rm30.00...klu sy, sy sendiri pn top up rm 10.00 je, inikan nk bg org smpi rm30.00.

iera said...

macam2 cara minta sedekah skrg ni..huhuhu..

eT said...

lydzar:
tu la...pakai sms jek...

iman's umi:
diorang cuba nasib jek tuh...
kite kn tau la sms palsu ke idak kan3...
jenuh nk tny sorang2 p.cik...

eT said...

iera:
org makin kreatif...

Kancilbiru said...

uishh gila ke apa

eT said...

mereka gila topup..hehe

Atia Adina said...

hahahah...akak aku pun pernah dapat mesej ni...nasib baik tak tertipu

eT said...

tu la...
sape yg baik hati tu mmg untung jadi pakcik tuh...
xsia2 dia mintak masukkan topup cepat2...

jesnita_ns said...

eh..pakcik..senangnya nk dpt top up free eh..mcm2 taktik org skang ni kn..

eT said...

pakcik tu mmg...
kenal ker?hehe

aizuemi said...

lepas ni kalo naek no tepon aku, pastu ada mesej cm kat bawah ni,

"MACIK NAK ANAK TLG TOPUPKAN MACIK, MACIK TGH SENGKEK GILERK NIH, RM30 PUN JADILAH.. CUKUP LA MACIK PAKAI SEBULAN"

jgn ragu2 utk topupkan yer..

Anonymous said...

Bagaimana saya meminta Anda untuk rincian lebih lanjut? needda posting Great tahu lebih banyak ....