Saturday, December 25, 2010

n3 pendek

en3 aku mmg pendek2...susah nak jumpa n3 yg pnjg2 dlm blog ni..hehe
Nyway, aku bersiaran dari shell gombak d malam sabtu yg hingar bingar dgn org ramai yg mcm2 perangai..kete pn ada mcm2..
Pehal la dak ni dok shell tu eh??hehe
Al-kisah en.ikram mengalami perasaan yg amat mengantuk dikala ini..terpaksa la lepak kt shell ni tunggu dia tido jap..pasni nk terus balik ke jengka plak..ingat nk gerak awal td, tp byk persinggahan ak..lewat juga akhirnya..cam bese la kalo tunggu ikram tito, aku melayan dak kecik ni main2 kt shell ni..sume org nk ditegurnya..peramah sungguh..xreti takut orf plak dia..aku plak yg riso kang diikutnyer org lain plak..huhu..
Skang ni dah susah nk jalan malam..nk kn jalan siang jugak..huhu..

K la..nk main ligan2 keliling shell ngan dak kecik ni jap..
Daaa

7 budak comey:

miezaniera said...

semoga selamat smpi ke destinasi..berhati2 di jalan raya..;D

eT said...

tq :) kt sampai kol 230am..nasib dania xwat hal..huhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

semoga selamat sampai ke destinasi k...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

semoga selamat sampai ke destinasi k...

eT said...

tq anje..:)

Sharinginfoz said...

memang bagus saya pun suka tulis entry pendek2

eT said...

hehe...pendek2 jek...senang nk curik masa..:p