Monday, December 20, 2010

Hari ni Naik Pangkat...

ari ni adalah senin...
mood adalah kelaut..maklum la..2 - 3 ari ni mmg dania rajin ajak ibu tahajjud tgh2 malam...
tambah kitorang p johor...tmpt xbese lg la dak tu ssh nk tido...
melainkan dia penat sgt n ngantok sgt...
bangun pagi td rasa berat jek pale...badan + pinggang pon cam berat...
walhasil ari ni i punch kol 8.08am...cun no tu kan...
org cina kata 8 ada ong...hehehe....positif2....:p

dan ari ni adalah hari gaji...
atm ramai org...pej pos pon ramai org...ngeee

haaa....tang naik pangkat tu....bukan la naik pangkat keje...lmbt taun lagi kot...
nama pon hari gaji kan...naik pangkat jadi pegawai kewangan la jap...hehe
pas sana...pas sini...bedak2...mana baki duit gaji aku...huhuhu

sape kata ari gaji kaya yer???
hari gaji la hari perabih...:p
pada yg blom ada komitmen tu...beringat2 la menyimpan sebelom baaaaaanyaaaakkkkk komitmen nnti....
mmg penin nk bedak2...

korang ada anak sekolah???siap la duit sekolah plak...
anak den kecik lagi...sekolah xmo amik...hehe
tinggal mak dia ni xabes2 lg sekolah...
nk kene bayar yuran sekolah plak nih...
xlama dah nak abes cuti sekolah....:p


15 budak comey:

iera said...

hehhe..ingtkan naik pangkat ape td..wahaha..iera pun same cume bezanye skrg dah ade laki.so,laki yg akn top up ape2 yg tak ckp n duit yg ade tu leh la simpan dulu untuk mase depan..tiap2 minggu travel shah alam ke terangganu..byk gak habis duit tu kat tgh jln n p ngurut sbb kepenatan..hahaha

lydzar said...

setuju lah..hari gaji adalah hari perabis duit bayar hutang..

Zefa NorAsmara said...

Salam et..
Tahniah naik pangkat.. hehe, tiap2 bln naik pangkat kan, sbb tiap2 bulan gaji.. betul sgt2 peringatan et tu, beringat2 dlm bab menyimpan. Biar simpan sikit2 jgn xde langsung. Sikit2 lama2 jd bukit,

Imzainieyzulkipli said...

kongret dpt naik pangkat!

eMMe said...

Salam Maziati , yea laaa...kene simpan dari sekarang
thanks kasi nasihat. hehehehe...
simpan2, jgn join beratur kat ATM, hehehee....

mamasue said...

betui...gaji abis di hujung jari je sbb semua bil byr online...

Atia Adina said...

ha ah...gaji jer...abis bayar utang....huhuhu.....makin banyak gaji...makin banyak buat hutang

eT said...

iera:
kene susun elok2...
nk ulang alik tiap2 minggu mmg sakit la poket kau tuh...

lydzar:
betui3...

eT said...

zefa norasmara/Imzainieyzulkipli:
pangkat ni sendiri bg..sila la bg kt diri sendiri kalo nak...

eT said...

emme:
hehe...nk kene kuar gak..
bayar pengasuh la..makan pon nk kene gak..
simpan sume ssh arr...:p

mamasue:
huh...aku ssh sket bab2 online...nyampah...

eT said...

ad:
haha...betui2...
gaji naik ciput..utang tambah semput2...:p

|| NaFiRaa || said...

memang pon~ dapat gaji abes bayar hutang jek.. huhuhu..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kaya, tapi kaya sementara je, lepas tolak sana tolak sini habis la semuanay, senang je nak perabih kan duit tapi kalo nak ngumpulnya ssusah

eT said...

nafiraa:
haha..hutang keliling...ngeee

anje:
ok la kaya sementara...leh la merasa dari xdpt lgsg..:P

kakyong said...

ni yg teringin nak koje balik ni... dah lama tak merasa saat terima gaji... ;)