Tuesday, December 14, 2010

Tambah Koleksi kain




ni aku tambah koleksi kain aku...
koleksi kain ok..bukan koleksi baju...:p
sbb kain ni entah bila akan jadi baju plak...
sbb aku sgt malas nk menonggeng2 potong kain lagi skang nih...
aku bese potong kain atas lantai...xreti potong atas meja...:)

ini kain aku beli kt jakel...
skang ni diorang wat jualan hujung tahun sampai 2jan2011...
murah sgt ker???ntah la...bg aku ok la kalo ada sale...masih boleh dibeli...
kalo x..aku p la raghaih nagoya kt plaza alam sentral tuh....hehehe

kebetulan ari tu mak n kakak aku mai sini...aku ajak la diorang menyesakkan kt jakel tuh...
tujuan aku mmg nk carik kain...giler kain ok...:p
pusing2 kedai kain ujung bulan paham je la...ujung bulan tu kan ada gak yg dibeli...
kalo baru masuk gaji, den xtau la apa jadi...hehehe

so aku beli 2 pasang kain...
cotton sepasang (rm22) dan kain apa nama ntah (rm100/3psg)...aku share ngan kakak ngan adik amik sorang sepasang...dia kasi free inner 2meter yg kaler dark purple tuh...hehehe
boleh la dari xder kan3...

p/s: manik ku blom siap...dah bertahun nih...
baru sebelah tgn..dah la selebet rupenyer..adehhh...


16 budak comey:

ciK mOt ©™ said...

aler rajin2 la ptong...nak tempah jugak ni...

cik dah ganu kiter said...

potongla cpt2 wat baju
idah baru terniat nnt dapat gaji nak beli kain wat baju jgk..huhuuh..baju byk x muat psl sudah gemukkk

e.l.i.s.s.m.i.e said...

rajin eh ko beli kain...

army4war said...

kain padang dh siap ke cik kak :P

mamasue said...

alang2 ko dah advertise kt sini...apakata aku hantar kt ko je kain utk ko jahit...=)

eT said...

ciK mOt ©™:
adehhh...cane nk rajin..kang sangkut perut tgh2 potong kain..hehe

cik dah:
haa..pelaga..misi kurus la..:p

eT said...

ellis:
hehe..i like...:)

mira:
yg padang tinggal seketol jek utk aku dari 5pasang tuh...
tp yg seketol tu pon dah siap..hehehe

eT said...

mamasue:
owh..itu yg aku takut tuh...
si ros soh aku jahit baju dah 2bulan aku simpan dalam almari..hehhe
jgn mare yer ross...tettttt....

Cempakamelati said...

Ok la beli kain sendiri, jahit sendiri...Cam saya suka beli baju siap sebab kalau tempah, selalu mengecewakan.

haszuraidah ishak said...

me pon pantang nampak kain lelawo..mesti gatai tgn nak membeli..hihihi..pandai ek jahit sendiri..uwaa..sungguh jeles..

Jom skodeng :Maila Vote Zahra..^_*

Nia said...

saya pun tengah menunggu masa yg sesuai nak serbu Jakel ni..hehe. geram tgk kain lawa2 ni kan.

eT said...

cempakamelati:
kalo ada saiz ok la beli siap..hehe

haszuraidah:
hehe..xper..asal baju leh siap n pakai...:)

nia:
serbu2...nnti ada org ikut montot..hehe

Sarah Syazwani said...

raya taun depanla agaknyer br siap

eT said...

haha..cam tau2 jek sarah nih..:p

Atia Adina said...

ko pandai menjahit....best lah kan???beli baju...anytime leh siap

eT said...

haha...atas dasar kerajinan la...:p