Monday, December 6, 2010

meletop pagi senin

elleh...pepagi buta dah nk meletop...
pastu nk sembur2 org...
dah la nk cakap ngan boss2 jek...
boss xder PAHAMMM!!!
ngan kuli cam aku xmo cakap....tinggi2 suara...
yg wat keje kuli ni jugak...
siap arah2 aku p kt tempat dia...boh layan laaa.....
aku lapo ni tauu...


14 budak comey:

izan_cute said...

uikss ET,naper beb??? sabor2... tp kalau pg2 dah ada org wat hal,mmg la kita sentap kan...rileks tau,tarik napas pjg2 =d tenyum tikit (^-^)

eT said...

hehe...aku type en3 sambil senyum neh...
nmpk x? :P

Anonymous said...

mas: ummm..pepagi temperature dah 70'c...user ini memang bahaya..berkemungkinan dia 'tidak cukup tidur' hehehhe...aku pun kena jugak et..user yang sama...ish3..

Zefa NorAsmara said...

Salam et.. nape yang? marah pg2.. hehe.. g lah aply cuti.. cuti seminggu macam akak.. horeyyyy!!

eT said...

mas:
hehe...xper2...
janji jgn nk perintah2 aku sudah...aku xkisah...

zefa:
huh..bestnyer akak cuti panjang...
ni kalo saya cuti gak...kedai tutup la...abes la 'barang' naik harga nnti...:p

baincardin said...

Buat byk bersabo...^_^

miezaniera said...

nape ni et..pagi2 senin dh letop..tp mmg betui pun ayat et tu trutama tang urup besar tuh..sabo ek..p makan dulu huhuhu

eT said...

baincardin:
baik...saya bersabo...:)

bai:
huhu...saje sonok main letop2...
user ni nk manja2 pepagi hari...:p

Farihan said...

AKU PUN KULI GAK, KALO KO USER CARIK PASAL..AKU ORG DALAMAN CARIK PASAL..PERGHH X LEH BLAH PUNYER MANUSIA

eT said...

takut plak aku nk reply komen ko ni maro...ada bau2 amarah..hehe
aku org dalam gak...akukah?? :P
ampunnn maroooo......

|| NaFiRaa || said...

sila marah dia balik!!!muehehehe

eT said...

mn leh marah2..hehe

Sarah Syazwani said...

sapola tuh agaknyer

eT said...

tettttt...hahaha