Thursday, December 9, 2010

Duit Dua Juta utk anda!!!



show details Dec 7 (1 day ago)

Images are not displayed.
Display images below - Always display images from sarippudin@rediffmail.com
Assalammuailaikum,

Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan Shahsilla Binti Sarippudin from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap kanser di tahap yang serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya tidak akan dapat bertahan hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya ingin mendermakan segala yang saya miliki dan ini adalah keinginan yang saya dan arwah suami saya telah rancang sebelum ini. Memandangkan kami tiada di kurniakan cahaya mata.

Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya. Dan saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00 (Dua Juta Paun) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara saya dan anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala dokumen yang berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan berjalan dengan lebih lancar, dan pindah hak milik di antara kita tidak akan bermasalah. Semoga allah memberkati segala kerjasama dari anda dan gunakan lah pemberian saya ini dengan bijaksana.

Salam,
Puan Shahsilla Binti Sarippudin.
Reply to: mrs.shahsillabinti@live.com


******************************************************

habaq mai kt aku...sapa Sarippudin yg berhati pemurah nih....huhuhu....

14 budak comey:

aku la... said...

hum..tgok email adress je dah rasa pelik..payah nak ada orang buat email cam ni kecuali autogenerate..kesian sharsilla ni entah2 dia pun x tau nama dia digunakan..enath2 tak wujud pun orang ni..humm macam2 cara manusia nak menipu

eT said...

tu la..email cam tang pelik je kn...

azieda razak said...

sedap betui kalau dapat duit ni...
angan2 jela...

army4war said...

kesian ...

eT said...

azieda:
xper2...xsalah berangan..xkene bayar pon..hehe

mira:
apa yg kesian...ish..ish..

alinac lover said...

yong pon penah dpt hehe

eT said...

yong dpt 2juta ker??huhu

Atia Adina said...

hhahahah...macam2 cara org nak menipu ni kan

@e_da said...

kalau yg mudah terpedaya tu mesti leh tertipu kan

eT said...

ad:
tu la..macam2 pesen...

e_da:
oleh itu..sentiasa la berhati2...huhu

bang am said...

nape tak bagi..?? tah2 kaya... hahahaha

eT said...

lorrr...nk bg ker...
abg kata nk sejuta jek...
dia bg 2juta tuh dah lebih la plak...
cane nih??? hehehe

haszuraidah ishak said...

huhuhu..me pon bnyk gak trima emel camni..mmg menyemakkan betol..cemana ek dia leh tau emel kita?hohoho..


Jom skodeng :Mengenai CPC, CPM, BE & ME Nuffnang

eT said...

menyemak je kan...haisshhh...