Tuesday, December 14, 2010

Nasib Sang Kasut

memula kulit tersiat2...
pastu batu relai satu persatu...
tali temali terputus tanpa amaran...haisshhh...
tapak plak jadi 3 layer...:p
geram aku tgk kasut yg dah usang nih....dan akhirnyer aku semadikan dalam tong sampah...
bukan apa...aku ni malas nk beli kasut...
bila p kedai kasut aku stress sbb xtau nk pilih yg mana 1....hehehe
dan baru2 ni aku telah berjaya menge'pow' en.ikram utk sepasang kasut ala2 hutan...tq my dear...:)


20 budak comey:

izan_cute said...

hutan mana pakai kasut tu et? nak tgk kasut hutan...

|| NaFiRaa || said...

nak tengok kasut ala2 hutan tu boleh??? muehehehe

eT said...

haha...malu i nk tunjuk kasut hutan i tuh..:p
ko bayangkan je la hutan cane..ngeee...

miezaniera said...

dah tgk kasut hutan et hehehe

eT said...

abes...nama pon jiran..hehe

Puan Nad said...

kasut hutan tu leh masuk bandar tak? hehe

mamasue said...

kene tunjuk la kasut yg di pow tu...

AngahSayang2314 said...

kasit sekarang nie mesti tak tahan x macam dulu2...harapkan mahal jer kan???

chugie said...

itulah nasib si kasut lama kan.. sian die!

Sarah Syazwani said...

camne kasut utan tu nk tgk jugak

army4war said...

mana?? mana??mana?? bukan kasut croc 3 layer ke hehehe

azura samsuddin said...

samelah kite ek, susah nak pilih kasut/sandal.. kdg2 tu yg teruk2 tu jugaklah yg best d pakai... ha2

eT said...

puan nad:
boleh sesangat..skang ni kt bandar bukan jek kasut..org utan pon ado...:p

mamasue:
nnti i tunjuk sama u k..:p

eT said...

angah:
haa...mmg xtahan..murah ke mahai ke sama jek...

chugie:
mmg kesian..tp xsampai ati plak nk frame...ngeee...

eT said...

sarah:
ala ko nih..tu la jauh sgt kt dungun..cane aku nk tunjuk...hehe

mira:
crocs???
ko nih...salah channel ker...huhu
crocs tu aku jual ngan ko nak? :P

azura:
a'ah...pakai sampai ilang tapak..hahaha...
org tgk pon xlalu...:p

alinac lover said...

hehehe lawak la akak ni

eT said...

alinac:
hhuhu...

eT said...

alinac:
hhuhu...

Atia Adina said...

kasut aku pun dah tercabut....nasib baik leh gam...hampeh tul lah...kot yer nak rosak pun...tunggu lah pas aku beranak...pakai tak sampai setahun dah tercabut

eT said...

heehe...mana la kasut tu tau ko beranak bila...ko ada ckap x ngan dia..:p