Friday, December 17, 2010

Koleksi FM kami

ini adalah koleksi FM yg lekat kt pintu atas peti ais...
letak atas....tinggi2 supaya tidak menjadi magsa si kecik di kemudian hari...:)
kt opis pon ada...tp xbyk sgt la...
p memana sure ada sangkut FM bawak balik...
supaya ada tanda yg kami dah sampai kt tmpt tuh...
penah ayah aku tanya...nape suka beli mende alah nih...
spt bese..tanda dah sampai kt tmpt itu...huhuhu
korang kire la ada bape FM tu...muahahha
sape pandai mmg terer la..:p

view depan plak...
abaikan si sin chan yg sdg membaca list dapur yg perlu dibeli...:)
korang ada kumpul Fm macam kami x??
mesti ada kan2...

18 budak comey:

EiJa ZaQuaN said...

btol2..skrg ni kalo p mane2 mmg mesti beli FM ni..sbg tanda kita dh g sane. Ade jgk souveniar dr kwn2..itu yg wat kita jdk lebih minat utk mengumpul FM..:))

ciK mOt ©™ said...

ada..banyak giler...tapi bukan akak yang p...orang jek p kalu oversea tu...so far lum sampai lagi ke oversea...huhuhu...

eT...awat tak luaskan tapak blog ko ni...kasi luas lagi...

baincardin said...

"Part 3" pulak datang menyerang. layan jelaa....^_^

|| NaFiRaa || said...

yeahhh!! suka kumpul FM jugak!! bila tengok FM banyak2 kt peti ais tuh sonok jek!!

TAPI!! bila My anis dh besar nih.. memanjang ilang FM tuh.. dia alas kerusi semata2 nak hilangkan FM mama dia nih~ haih!! geram sungguh!!

hajarus said...

ade... tapi hajar baru nak mula berjinak2 kumpul... baru ade 4... hehe...

Atia Adina said...

lamak....tengok koleksi FM ko...tetiba rasa nak kumpul gak

alinac lover said...

waaa..pasni yong pon nak beli la

~FaDziLaH~ said...

Hehe...kami pon ada gak wat koleksi...tp x sumer tpt tu kami dh sampai. Ada yg sevenir dr kengkawan.

~FaDziLaH~ said...
This comment has been removed by the author.
Qu azniza ;) said...

waaa. comel!.. suka. baru menarik

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah banyanya koleksi, kita semua dah pecah sebab jatuh balqis buat memang tak leh nak kumpul ade je tanagn gatal nak wat main

Nana said...

mmg suka kumpul fm ni
antu fm heeee

eT said...

Eija Zaquan:
hehe..beli sendir + souvenir..meriah...

ciK mOt ©™:
alamak kak...template ni xleh nk luaskan tapak la...ke akak ada caranyer?
ingat nk tukar template lain...tp xsempat lg..huhu

eT said...

baincardin:
part 3??huhu

nafiraa:
kene gantung FM tinggi2..hehe

eT said...

hajarus:
memula 4..lama2 jd la byk...

ad:
hehe..sila2...meriah ko tgk FM bebanyak...

eT said...

alinac lover:
yong beli byk2 pas sini skert k...:p

fadzilah:
mmg pon...kalo nk harap sendiri punya jek mmg xbyk..:)

eT said...

qu azniza:
menarik...

anje:
setakat ni masih panjang hayat mereka..hehe

nana:
haa...dah jd antu FM plak...

kakyong said...

mak aii banyaknya.. rumah kakyong xleh letak FM.. habis anak2 buat main.. memula depa ckp nak tgk.. pastu tak lama dah habis lerai depa kerjakan.... mana FM yg dpt dr GA seme nya simpan diam2 dulu..