Sunday, December 12, 2010

Digital Lifestyle EXPO 2010, KLCC


10 december - 12 december 2010...
ada lg ari nih...sape nk p..sila2....:)


smlm kami beertiga anak beranak p klcc...
tujuan nk p digital expo...ala2 PC fair la jugak...
kuar pas zuhur dari umah...sempat ziarah kete aku yg terbongkang dalam wad...huhu
nnti aku cite pasal kete kesayangan ku itu...
then, aku beradu penuh syahdu dlm kete kt seat belakang...tau2 dah sampai kt stesen tren putra kt gombak...
sampai sana dah dekat kol 5pm...dah lewat rupenyer...
baby dlm perut menendang dush...dush...mintak makan...
dania pon sempat ngamuk dlm tren nk memen...ngantuk la tuh...

sampai klcc...yaAllah...penuhnyer umat manusia...
mana mai ramai2 nih...huhuhu...makan dulu...solat...then terus ke destinasi..klcc convention centre....
penat jugak la kitorang tawaf hall yg bessau itu...
macam2 jenis org ada...model2 pon putih2..gebu2 belaka..ni tgk model ke tgk barang nih...hehehe
apa kitorang sambar???
hahaha...dgn poket kosong ujung2 bulan ni yg dapat kitorang bawak balik hanya lah pamplet2 n brocher2 yg kalerful tu jek...sadis sungguh...
testing2 segala jenis iphone..ipad...blackberry...blueberry...laptop...macam2 la...jenuh...
tp aku malas nk test beria..nnti aku nak susah kan...
guling2 kt lantai tu nk beli..hhehe...
punye penat dania pon sampai tertido sambil dok dukung kt ayah dia tuh...
pastu aku belikan baju utk netbook aku yg chumel nih...hehe...rm15...ada butterfly lagik...
cam lawak la plak bila pakaikan...belasah je la...:p
pastu cilok belon ijau maxis seketol buat buah tgn si dania...hehehe

maghrib dulu b4 balik...then terserempak ngan pasangan kekasih najib (bukan nama sebenar)... x-classmate aku time degree dulu...hehe...
cute plak tgk org bercinta...ngeh3...

terus kami pulang naik tren dan sampai umah kol 11pm...ponek sudah....
gambar kat sana aku xamik...malas la plak nk kuarkan hp canggih nih..hehehe


Among the over 50 global brands who will be participating in the DLE are:

  • 3Cs Pavilions – Apple, Panasonic, Sony and Toshiba
  • 3D/LED TVs and AV / Home Entertainment – LG, Philips, Onkyo, Samsung, DETV, EACAN, Edifier, Sonic Gear, Swedish Statement and Vivitek
  • DCIM – Fujifilm, Nikon, Olympus, Panasonic and Samsung
  • ICT / Multimedia / Devices – ACER, Dell, HP, Lenovo, Samsung, Toshiba and Western Digital
  • Games – Ballun, CIB Net Station, DF Interactive, Garena, MOL and Razer
  • Mobile / Broadband / Wireless – Blackberry, CSL, Huawei, Nokia, Celcom, Digi, Maxis, P1 Wimax and TM


7 budak comey:

~izan~ said...

ha pjg karangan ko kali ni..larat plak ko berjalan2 dgn pewot itu hehe.bestnyer kalau aku dapat gi situ...1hb 1 meh ampang meh.kawen adik ipar aku.nanti aku hntr jemputan formal hehe.25hb kt Marriot Putrajaya...

Unknown said...

huhu...copek sungguh ekau komen...aku dok edit2 lg en3 nih...ngeh2...
kalo xder aral leh la aku p wedding adik ipar ko tuh...:)

~izan~ said...

ahaha,aku tgh update ga list ni pastu refresh dashboard tgk ko update.rindu weh update ko,ketagih nk komen ni haha

Unknown said...

haha...aku update blog ari2 apa...:p

Unknown said...

wah..
larat ehh blajan bawa perut hehehe
eh2 kena tgk org bercinta cute hehe
kenapa orang berkawin x leh wat bagi cute ka??hehehe :P
orang berkawin ni la kena bagi lagi lagi cute dari org bercinta haha :D

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wow cam bestnya je bunyinya, ala upload la gambonya nak nengok mesti tantek2 kan

Unknown said...

fatin hanani:
larat lagik...perut blom besau..:)
org bercinta ni lain pesen dia..cute pon pesen lain..hahaha
org kawen plak lagi la lain..:p

anje:
ala...gambo xder la...
hadap je la en3 kosong ni yer...hehehe