Sunday, December 5, 2010

Award lakk...



aku xsure ni award su award izan...hehe
tp nama dia award su yg di pass dek izan..:p

sape dpt award ni kene jawab soklan plak..hehe...

1. apakah makanan feberet kamu?
aku suka makan tomyam campur, nasi putih, telo dadar...secara basicnyer kalo order kt kedai...
baru la selera i makan...hehehe

2. siapakah manusia yg paling kamu sayang?
masa i anak dara...parents n adik beradik laaa...
bila dah kawen nih...of kos la suami naik no.1 kan3...hehe
dan juga kawan2 sume...:p (jawab soklan x? :p)

3. berikan pada 4 blogger yg kamu sayang...
huh..susah btol...kalo boleh nk bg sume...
ni kire aku nk bg kt yg agak rajin menyapa2 kt blog la kan...
yg lain tu syg gak...blogger heh....hmmmm...
- bai (mesti aku petik nama ko kan bai...maknanyer apa? :P)
- mira (haha..kire kembar neh...petik sorang..yg ni kene petik gak...)
- iera (adik kt jpsa yg disayangi neh...)
- zue (wa syg lu la...:)

sayang sampai keliling dulu..xsampai kuar level bangunan...ngeh3...


4 budak comey:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah rajinnya jawab tag...

eT said...

rajin tu xpenting...
yg pntg me jaga ati kawan2...
dah ada masa free leh la wat...hehe

izan_cute said...

haha,jaga hati aku ke? aku kalau bab2 tag ni tak hamik ati pun kalau kekawan tak buat sbb takdo profit pun ngehngehngeh..tp kira bonus arr kalau buat =P

eT said...

hehe...bukan jaga ati...amik ati...:p