Monday, February 7, 2011

Nescafe oh Nescafe


Align Center
eh korang suka minum nescafe x??
aku suka sangat...ari2 nk minum...
tambah2 bila kuar umah pagi2 b4 p opis mesti minum secawan nescafe dulu...
kalo kt kampung aku xjumpa nescafe...aku jumpa kopi...adik beradik nescafe gak tuh.. :p

aku bukan nk cite apa sangat pon...
aku nk stop minum nescafe ni..tambah2 ngah peggy ni byk btol angin menyinggah dalam badan...huhu
time berpantang lagi la xleh minum kan...
time nyusu pon org xbagi minum...
sbb angin jugak la kan...nnti baby pon dapat angin tu...huhu
cane la nk stop minum nescafe nih???adehhh...

tp....2-3 ari ni aku xminum nescafe pon...
pg td minum la...hehe :p

tp 2-3 ari ni aku dah mula rasa nk muntahhh jek manjang...
makan pon dah xlalu...
mula la lembek dah muntah...
org mabuk awal2 pregnant...aku ni dah masuk 7 bulan dia gatai nk mabuk plak..huhu

tp..doktor kata aku salah makan...
harap2 betui la doktor cakap tuh...xder la aku nk hadap lg 2 bulan nih...lama jugak tuh...
alamak..td doktor bg ubat xmakan lagi... (dasar pemalas makan ubat.. :p)
ok2..nk p rajin2 makan ubat...daaaa....

13 budak comey:

Kancilbiru said...

aku kalau minum nescafe terus migraine...huhuhuhu. tapi lani dah ok sejak pakai PB...:)

~izan~ said...

wah,lama x g blog ko,baca tajuk je kat dashboard hari2 hehe.ni pun baru smpai umah belek nlog ko,dah ala2 ketagih nescafe dah ni bila tak baca blog ko hihi

nescafe atau ape2 kopi ada kafein,time ngandung mmg better benti dulu,ko lenjan la time lps semua ini hehe.moga2 ko cepat sihat..amin.

wahida said...

saya suka giler ngan nes tarik...pergghhh...layan...hubby lak suka teh tarik..huhu...sesekali je layan nes ni...

A.s.t.i.n.a said...

dulu suka.. tapi bila dah kena migren terus setop..

eija_sweetmama said...

eija pulak sehari x dapat teh tarik x bole..
mesti nak gak minum teh tarik..
masa 1st preggy dulu..dr suka teh tarik..terus x bole minum teh tarik..
tapi kali ni xde alahan lagsung..huhu..

adeii..x laratnye kalo muntah2 ni..
hope eT cepat sembuh.. :)

Cempakamelati said...

Semoga bayi dalam kandungan tu sihat dan selamat.

miezaniera said...

tk boleh minum nescafe..mesti sakit kepala pas minum..milo je la yg sedap hehe

Unknown said...

kakyong dulu suka jugak nescafe+coffemate.. selalu beli nescafe gold de-caf... dulu la, time ade duit byk utk berbelanja.. ni rasanya dah setahun lebih tak adap nescafe.. minum kopi kg jer... ;)

Unknown said...

KB:
aku kalo pakai PB la ni mmg carik nahas laa..huhu

izan:
xper2...aku pon bese wat xtvt baca tajuk jek..hehe

wahida:
suka giler tu la masalah prob la nih..huhu

Unknown said...

astina:
nescafe 3 in 1 dah xminum..kuat sgt yg tuh...

eija zaquan:
teh eT xbape sgt...
org kata teh pon angin kan...

cempakamelati:
tq..semoga bb ok.. :)

Unknown said...

miezaniera:
milo pon ada susu kan..skang ni minum air bersusu pon nk muntah..ishh...

kak yong:
hehe...kopi pon eT suka..:p

azzey said...

Sesekali laayn juga nescafe ni...

Unknown said...

saya pun suka minum nescafe gak.. tp tu lah, kepala senang kena serangan sakit kepala.. tu yang terpaksa berpantang. Tengah preggy ni lagi lah.. kene berpantang sebab kandungan kafein x bagus kan utk baby kite.. ilang sume vitamin2 penting dek kerana kafein tu..