Thursday, February 17, 2011

Ting Tong...Ting Tong!!!!

apa la yang Ting Tong...Ting Tong!!!!
aku baru sampai opis...pale ngah penin lalat...hehehe
ingat nk masuk lambat lagik...tp cancel la...masuk awal sket...tp tetap lambat.. :p

smlm kene dera ngan dak kecik dari jam 2pagi sampai jam 6pagi...
dari start layan tv xder siaran ayah dia bukak...
sampai layan cartoon loopidooo...sambung plak cartoon kapal terbang tu...apa mende ntah nama cartoon tuh...
pastu ayah plak bangun dekat kol 4am...layan channel bola plak...
arsenal lawan barca kalo xsilap aku....
dapat la 2 bijik kt arsenal...sebijik kat barca...
tu pon layan bola jap tido jap bangun...asal gol jek dia sedaar melompat goalll....
pelik aku nengok org minat bola nih...
kat luar umah tuh lagi riuh ngan budak2 dok jerit2 tengok bola...
agaknyer tu la alarm en.ikram nk tau saat genting ke idak...huhu
(umah aku adalah asrama lelaki...huhu)

dah kol 6am baru la dania nak tido balik...sekali ngan aku la tidonyer...hehe
kalo dia berjaga...aku xberani nk tido...
nk kene tengok jek apa xtvt dia...tau je la budak2...main ikut dan jek...
pagi tadi mula la bangun pale ting tong...hehehe

mmg sekali sekala aku akan didera begini...
korang yg ada anak kecik mesti faham...huhuhu

18 budak comey:

cikmOt said...

sib baik anak2 akak tido awal...

ardinihumaira said...

hehe betul3... ado anak kecik memang cemtu :D

cik dah ganu kiter said...

ishh..ish siannyer kena dera...

seb baik bdk berdua kat umah tu jarang mendera cik dah...dorg kalu terjg pun mcm mengigau pastu tido blk..kih...kih..

Redbloodsnow said...

minie zie tgk time zie bangun td pagi dok ternganga dok tgk bola. segeng arr dgn abah et..hikss :P

~izan~ said...

mesti ting tong giler huhu.dgn keadaan ko tu lg..sbr2 huhu.anak2 mmg mcm perangai..harap2 nnt bby kuar tak dera ibu.tp biasanya harapan tinggal harapan hehehe..

lydzar said...

paham sangat dah..

nasib baik skg ni, budak berdua tu tidur nyenyak sampai ke pagi

Amy Syaquena said...

kalau ada anak kecil memang cam tue..

eT said...

cikmOt :
haa...bab tido pon 1 hal...
selagi xkol 12 mmg xmo tido..huhu

ardinihumaira :
harap2 time kecik je la kan...

cik dah ganu kiter :
hehe..sama la..
dania ni pon kecik2 dah rajin ngigau...

eT said...

Redbloodsnow :
tu la..kalo bola sanggup kan..

~izan~ :
hehe...berhenti mengharap..:p

lydzar :
hehe...tu la...
pasni kalo ada adik harap2 xder la wat hal cegini lagik..

Amy Syaquena :
tu la dia nyer...
agak2 kite dulu cane la eh...
mak2 dulu xder blog nk citer...huhu

NM02 said...

tumpang lalu pagi khamis... lalalala

A.s.t.i.n.a said...

tidur penting.. elakkan tua sebelum waktu.. gunakanlah timun... SKII mahal..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Dulu Qis pon selalu gak tido lewat..kena layan je lah sampai dia tido..Nasib gaklah kita nih X keja..Tp skrg nih Alhamdulillah dh ada perubahan..paling lewat tido pon kul 11pm.. :)

Fieza79 said...

dh lama tak ada anak kecik...dh lama tak rasa kena berjaga malam.huhu

aku la... said...

saboo je la..siang bnyak tdo ke tu..adeii jganla adam buat camtu nnt sian kat aku huhu

alinac lover said...

a.a kan..sabar je la layan dak kecik

miezaniera said...

sementara nk tggu dia besor mmg ting tong ting tong la sokmo..sok dia dh besor,adik dia pulak ting tong2x

~FaDziLaH~ said...

Sara dlu x reti dera ibu tym tido. Tp skunk Aqil suka dera ibu tym tido. Dia nk memen plak. Tiap2 mlm wat OT. Bgun pg ada bintang2 keliling pala ibu. Dush

e.l.i.s.s.m.i.e said...

jarang sangat anak aku ajak tengok tv mcm tu sebab abah dia memang strict sket, tido is tido.kau meraung la sorang tu kat luar kalo degil:p