Tuesday, February 8, 2011

Sambutan Berganda... :)

balik kampung baru2 ni sekali harung nk menyambut hari jadi mak sebenarnyer...
birthday mak jatuh pada 6hb feb...
tp mengenangkan jatuh ari ahad...
dan plan nk balik shah alam awal kan...nk elak jem la kekonon...
maka diawalkan pada hari jumaat..hehe
sabtu ada kenduri plak kt sana...org kampung kenduri...mak aku wajib ada...:p

time adik aku nk p beli kek tu dah pesan...
ngan lupe tempek nama dania sekali...
dania birthday jatuh 22hb feb...hhehe...saje jek ngengada nk tempek nama dania jugak...
anniversary kakak aku pon jatuh ari yg sama ngan mak aku...

aku pon xsure lagi nk celebrate ke dak nnti utk dania...
dgn keadaan yg xlarat nih...cam idak jek...:p

ni la dia keknyer....

atas bunga tu xnmpk plak tulisannyer...
"Happy Birthday Mak"
"Anniversary Kak Ani & Abg Izan"
"Happy Birtday Dania"

"agak2 udang ni kalo aku makan kenyang ke idak nih???..cam xcukup jek..:p"

diorang rajin nk wat bbq...bakar2...ngapp...
aku la tukang ngap...watak wajib kan...hehee

menu yg xseberapa...boleh la utk kami2 anak beranak makan...hehehe
xjemput org kampung pon..:p

kipas pakai tudung periuk jek ko..hehehe..ok la tuh...

aktiviti pas makan adalah potong kek...
dimulakan ngan mak ai...
malu2 plak makcik nih...

nk soh menantu new zealand temankan yer...hehehe

peserta seterusnya adalah nursyaza dania mohd ikram...
kene paksa senyum tuh...huhuhu
ibu selekeh..malas nk teman dania potong kek..:p

pastu pasangan bahagia ni plak...
class laki ko cik ani...pakai kain pelekat jek...hehehe

alamak...terkeluar jugak gambar sememeh mak yong kat ujung cite nih...hehehe
soriiii....:p

"Happy Birthday Mak"
"Anniversary Kak Ani & Abg Izan"
"Happy Birtday Dania"

11 budak comey:

~izan~ said...

bila baca tang nama 'abg izan' tu aku senyum sorg sbb ada versi izan lelaki.hehe...

slmt hari lahir semua,slmt ulangtahun kak ani.semoga semuanya dilimpahi rahmat dariNya dan bahagia selalu.. =D kek tu menawan warnanya.. cantik!~

cik dah ganu kiter said...

bila due ni?nmpk sarat dah tu..
smga selamat bersalin...

Zaidah said...

masih kuat lagi et nie mendukung anak...klu zai dah tak larat....kenapa comel sangat udang tu...memang tak cukup tu...

miezaniera said...

wahh meriahnye..sonok kan dpt brkumpul ramai2..lagi seornok jd tukang ngap aje ngeh ngeh ngeh..

chugie said...

meriah ek! kecik je perut et kan?

A.s.t.i.n.a said...

nak lagi jimat.. letak semua nama sekali.. meriah dan suatu masa nanti tgk pic ni pasti semua gelak...

Zur@ZaRi said...

seronok celebration berganda nie=))
salam kenal yer..

jimat poket kalo sambut cenggini kan..
cantik kek=))

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. betol2 sambutan berganda nih~ meriah jek kan~

lydzar said...

meriah!!

misz FaTiN said...

hepi2 la untuk semua.. ^_^
hepi belated bezday utk mak akak.
hepi becoming bezday utk dania.
hepi anniversary utk kak ani dan abg izan.. =)

Hanis Azla said...

mana ada sememeh.. comel aje akak tgk.. bestnya buat majlis adik beradik mcm ni.. siap ada bbq lagi..