Wednesday, February 23, 2011

Projek Tertangguh Lagi...


lamanyer xmenjalankan xtvt menjahit...
baru2 ni berangan nk jahit sket2...
nak potong kain la sangat kan...xlarat plak nk bongkok2 nk potong kain tu ha...:p
tp nk buat jugak....
time bentang kain ni dania ngan ikram kuar main badminton...
so, aku dengan senang lenang nk memotong kain la kan...
xlama diorang balik...pelagi...
dak kecik tu pon sebok nk "menolong" la plak kan...
org bentang...dia sebok nak lipat kain tuh...geram jek rasa...
last2 gulung2 simpan jek...abes cite...
maka xmenjadi lg projek aku tuh...huhuhu

korang ingat x projek jahit manik aku dulu...
sampai skang sebelah tangan jek siap...xdan nk usik lg sebelah...hehehe
nasib la ni xmuat nk pakai baju kurung tuh...

lagi aku ada hutang ngan ros...baju dia xsiap jahit lagik...dah sub kat akak kt kampung...
tunggu ros yer...jgn marah tau...hehehe....cian ros... :p

kain lebih kawan beli kat bukit tinggi, indonesia...
dah bentang bagai...dah siap tali...siap kapur...siap gunting...
carik jarum xjumpa plak...
last2 carik jarum punya lama sampai dak kecik tu dah balik...
sekian la kain tu aku simpan balik...


11 budak comey:

ardinihumaira said...

hehe anak2 ada susah nak wat keje kan :D

Mrs. Asida said...

pula.. line dah clear.. jarum pulak tak jumpa ek.. wat lah tutorial sikit. boleh aku menjahit baju kurung plak.. tp mana lak aku nak cari mesin jahit?? wakaka

NM02 said...

wah... leh tempah baju kebarung. hikhikhik

~izan~ said...

haha,kira ko bentang je la tgk2 kain tu hehe..kalau ada yg sepesen anak2 kita ni,mcm ko,aku asid,mmg ler tak dapek nk buat benda2 remeh camni.ada je kekangan huhu.

EiJa ZaQuaN said...

hehe..xpe la yg penting niat tu ada..
yg salahnya jarum la..hehe

best pandai menjahit ni..jimat sikit..upah jahit baju skrg pun mahal..huhu

roszz said...

xmare la..agi pun xde due date la...hehehe

nabilah_2908 said...

hehehe...bila dah simpan tu..rasa2nya bila akan dikeluarkan balik...? :)

p/s: thnks tau sudi follow APA KATA HATI..keep in touch..!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG REVIEW : CITRA HATI ALIESHA KIRANA

AngahSayang2314 said...

wahhh ambik ke tempahan et

eT said...

ardinihumaira :
a'ah..abes dikerjakan anak2 jek...

Mrs. Asida :
aii..bukan ko p kelas menjahit ke asid??
lg la leh ajar aku kan...

NM02 :
ada lg ke org pakai kebarung??
cam dah lama xnmpk org pakai kebarung...huhu

eT said...

~izan~ :
a'ah...aku berjaya bentang jek..hehe

EiJa ZaQuaN :
btol3...jarum yg salah...:p

roszz :
tu la..nasib xder due date...hehe

eT said...

nabilah_2908 :
haha..cam tau2 jek kan..dah simpan tu bila la plak nk kuarnyer...:p

AngahSayang2314 :
ala..jahit suka2 jek..xamik tempahan pon..hehe