Friday, January 7, 2011

Anjakan Kalendar Akademik IPTA


kan ada cite pasal anjakan kalendar akademik untuk pelajar IPTA...
kalo ikutkan student akan masuk register sem by july kan...anjakan ni sampai bulan 9...
lama tu cuti...sampai 4 bulan...
korang nk watper sampai 4 bulan cuti?huhuhu

kat berita tv pon, diorang ada temuramah siswa-siswi pasal anjakan kalendar akademik nih...
cam bese la...ada yg positif...ada yg xsetuju...

Penyelarasan kalendar akademik institusi pengajian tinggi awam (IPTA) negara ni akan dilakukan secara berperingkat bermula sesi akademik 2011/2012 dan dijangka beralih sepenuhnya pada sesi akademik 2013/2014.


kenapa aku sibuk2 n kisah pasal hal nih???
sbb aku pon student IPTA dan keje pon kt IPTA...huhuhu
korang kisah ker?

leh baca sumber kat SINI, SINI, dan SINI

8 budak comey:

iera said...

wah..klu camni masak jugak duk lame2 kat rmh..masuk sem dah tak ingt sgt ape yg bljr sem lepas.hihi

HaiRe said...

apa aku kisah jugak...

tapi jalan yang lurus ada juga yang berbelit belit tu... tungguu

Sharinginfoz said...

tak apalah anjak jangan tak anjak

noor said...

ada dgr gak...akah tpt nor pun akan dianjak huhuhuhu

Fieza79 said...

lama ye dorang bercuti...

ok la tu menambah kan info utk kwn2 yg tk penah nk amik tahu bab2 nie...tq..

alinac lover said...

yg x blaja pon kena amik tahu jugk aww hehe

Atia Adina said...

lama sangat plak cuti....rugi lah aku rasa

Anonymous said...

tumpang tanya.. pelajar diploma pun cuti selama 4 bulan ke? spatutnya daftar masuk bulan 7 kan? tolong explain skit. x brapa faham..