Friday, January 28, 2011

Heartbeat untuk Blogger

dah hampir 2 bulan aku register heartbeat nih...
(since 1 dec 2010)
tp xpenah kempen pon kat blog apa kelebihan heartbeat nih...
apatah lagi kempen untuk klik2 iklan tuh...huhu

heartbeat nih ada buat jualan cenderahati untuk semua...
esp utk online customer...
aku pon penah beli barang kat sini sekali...
mini tee...chantek..comel jek...gantung kat kete... :)

dan yang menariknyer dia ada Affiliate Program...
Program ni lebih kurang cam komisen yg kite dapat kalau org beli barang dia melalui yg kite promote tuh...
lebih kurang la maksudnyer...

kat atas tu adalah overview utk heartbeat aku...
xbyk pon sbb aku xrajin bercerita pasal heartbeat nih...hehe



kalo korang nk join...leh klik kt banner atas nih...
untuk blogger2 yg berminat nk join program Affiliate ni la...
meh la join ramai2...xrugi pon join.. :)
dah ramai yg join n review pasal heartbeat nih...meriah sungguh aku tengok...

xleh klik banner kalu...klik SINI
nk tgk kelebihan heartbeat ni pon leh ke heartbeat.my


6 budak comey:

Gieyana said...

betui ramai yg rview psl nie..da register tp earning ciput jer..clik2 k!hihihi

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

dah klik2...cayok2

Mrs. Asida said...

:) aku msk gak tp tak hrp pe2.. just nak senang beli belah jerk. hehe
cantik2 kan? btw ada gak yg buat cam ni dari Bdr Jengka. Cuma be2anya.. kat sana amik masa bebenor.. sure org pilih yg cepat kan.. harga lebih kurang jerk.

Cempakamelati said...

Menarik juga ni.

miezaniera said...

wahh dh byk tuh..kite baru je join..sudi2 la click banner kite yer..;D

jutawanvanilacoklat said...

jana pendapatan melalui blog http://jutawanvanilacoklat.blogspot.com