Thursday, January 27, 2011

Opss....Iklan Murah Rezeki :)


dalam bulan januari ni ada lagi kemenangan utk aku...
xcaye?? meh tengok kt blog matjoe.com...

opsss....ni ada iklan menang moto...
eh silap...menang hadiah kuih plak...
kali ni leh makan2...
korang nak rasa??meh sini aku bg sorang sekeping...merasa sorang sket...hehehee

Tempat ke-3 dan ke-5 bakal memenangi sebalang cookies kak ina KL bernilai rm25

Tempat ke 4 - ET dengan 71 'like'



ni adalah berkenaan azam aku yg aku buat awal bulan ari tuh...
memasang azam untuk rumah baru kami nanti...hehehe
dengan bantuan dan sokongan 'like' kawan2...dapat la aku tempat ke-4 nih :)

moga rezeki matjoe.com dan kawan yg 'like' dimurahkan rezeki lagi...aminnn...
last...thanx pada semua kawan2 yer... :)


11 budak comey:

iera said...

murah rezeki lagi..alhamdulillah..
semoga rezeki kak et pun murah jugak..

hihihi..iera tak like pun kat fb sbb dh tak pkai fb..huhuhu

mummychacha said...

walaupun aku tak tolong like,bkn makna aku tak suka hehe..tp aku takde akaun FB =D tahniah!~

eT said...

iera:
alhamdulillah...
xper la xder acc fb...lg senang..hehe

izan:
hehe..yer3...aku tau izan...
pasni like kt twitter yer..:P

miezaniera said...

tahniah2..murah rezeki baby;D anda buat,anda dapat ;D

mummychacha said...

err jap nk menyibuk lg..ko hias rumah aku cmtu bley? heheh..aku fail la bab2 hias ni =(

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. tahniah2!! rezeki tuh~

eT said...

bai:
yeah...xwat xder la yer..

izan:
aku hias umah ko?
aku rasa nnti umah ko xder rupe cenggitu..huhu

nafiraa:
tenkiu2...tuah bukan selalu...hehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah tahniah k...pasni leh la join banyak2 lagik ramai leh support

iera said...

aik..kak izan pun takde akaun fb ke?

~izan~ said...

et,aku nk jwb soklan iera tu hehe..tumpang jap tanah ko..

iera : akak xde akaun dik..kuno sket akak ni hehe..

Mrs. Asida said...

wah.. tahniah2!