Wednesday, January 26, 2011

Hasil Dari Abu Dhabi


hehe..ni bukan hasil tangkapan aku tau...
ni hasil tangkapan chenta hati yg baru2 ni ditugaskan ke Abu Dhabi selama seminggu...
so, tangkapan2 baanyaakkk utk aku...hehehe

dah lama nk up en3 nih...tp xjadi jek keje...
layan je la gambar aku nk tayang ni ha....


jubah tok arab...org sana besar2...
so, jubah ni mmg agak besar untuk aku...
tp xper...nnti ai kasi adjuz itu jubah....dia sekali set ngan tudung....
ikram beli 2 helai...1 lg ai bg kat mak...
upah jaga aku selama seminggu.... :)

ni plak 1 lg jubah kaler purple sekali ngan selendang jugak...ngan kain2 pasang dari sana...
dikelilingi FM... :)
kain pasang utk mak...mertua...dan xlupa utk pengasuh...
mesti carik juga utk pengasuh...pasal nk amik ati dia dok jaga anak kite elok2 kan...

jgn tanya harga kain nih...
pasal barang kat sana mmg mahal...
ni ada insan2 yg baik hati nak banje kain pasang utk ikram bg kat kami2 nih...hehe
btw...aku mmg suka sangat ngan kain pasang...xtau la naper...
jarang beli baju siap neh...sape2 nk bg hadiah kain pasang tu...dialu2kan sangat..akhak suka.. :p


ni la unta2 yg ikut chenta hati balik mesia...
meriah u...FM + keychain...
tp nk bg sume org mmg xcukup...
utamakan kawan2 ikram dulu pasai dia yg p sana...bukan aku kan...hehe.. :)

budak kecik ni bukan la berasal dari Abu Dhabi...
tp yg nk tayang kt sini ialah t-shirt yg dia pakai...
agak gedabak tengok dia pakai..tp ok la tuh...xder la gedabak sangat...
tahan lama sket leh pakai kan dania...hehe

lupe plak nk amik gambar gelang...hehe...anggap je la sama cam gelang korang pakai...:p

dulu ada gak ikram p Dubai...
tahun bila aku xsure....waktu tu dia belikan FM ngan jam fancy utk ai...
tp kali ni mmg meriah ikram bawak balik...nasib xder dhab sekali ikut balik...:p
tu je la cite kali ni kot...daaaa


11 budak comey:

izan said...

meriah2...kalau aku pakai jubah tu,mmg sapu lantai smpai ke jln kuar rumah ni hehe..

baju dania sama mcm baju fasya,gmbr unta kan,dah tentu dtg dari tmpt yg sama hehehe...

lydzar said...

meriahnya hasil shopping dia kt sana..pandai pulak dia pilih kain pasang yer

@e_da said...

bestnya.. kain2 tu cantik2..bertuah anak bini

eT said...

izan:
hehe...mak aku pakai pon labuh..
nk kene jahit sket ujung tuh..

lydzar:
belasah jek di kata..hehe

e_da:
sekali sekala ok la kn...selalu2..cepat sket botaknyer..:p

mekchu said...

ehh... ada staff sini pun baru balik dari abu dhabi.. ntah2 atas tujuan yg sama kot.. ce cite skit..

miezaniera said...

meriahnye fm dan keychain tu..byk gile..mcm nk wat jual pn ade kekeke..comei je dania pakai pakai tu..mcm nama dia jadi abu dhabi pulak hehehe

NINIEZANE said...

wah ..bestnye jamu mata...best lg klau dpt fm tu...huhuhu...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sy pun suka kain pasang!!!!!!!!!!

eT said...

mekchu:
ce cite..hehe..
asben p yg conf oic tu kalo xsilap...sama ker?

miezaniera:
huhu...btol2 pk biz jek bai la ni yer..:p

eT said...

niniezani:
hehe..jamu mata la dulu..:p

baby:
sama la kite yer..

Mrs. Asida said...

hehe comey2 model baju tuh.. hihi :) dasyat gak tangkapan chenta hati ko tuh.. unta sekor ada?