Thursday, January 6, 2011

Huh...geram aku!!!

huhu...geram aku budak kecik nih...
aku sibuk2 wat keje kt dapur....dia pon sibuk2 wat keje kt ruang tamu...
kononnyer nk minum air vitagen...
aku bg la vitagen kt dia...

senyap jek dok sensorang kt ruang tamu tuh...
aku pon jenguk la apa xtvt dak kecik ni sorang2...senyap jek xder bunyi...
rupa2nyer abes dah 1 botol vitagen dia tuang atas lantai ngan carpet kt ruang tamu....
mmg bergetah lantai start dari pintu masuk umah sampai pintu dapur...
hangin btol aku...kene babab sedepek...
pastu wat muka xbersalah plak dak kecik nih...

aku marah2 dia kata nape buang2 air vitagen dia sengeh jek...
pastu marah aku balik...jerit2...kata "apa la ibu nih...amboiiiihhh!!!"
haisshhh...xmakan saman tol dak nih...
xpaham ke org ngah marah dia...

jenuh aku nk mop lantai 1 umah...beranak awal la kalo ari2 camnih...huhuhu

7 budak comey:

hAnis said...

dania eyh..huhuhu nakal gak dia eyh...

izan_cute said...

ko kena praktis ET,tu baru sorg,tak lama lg dia bermuafakat dgn adik dia,lg haru huhu...

~FaDziLaH~ said...

Tu sket jer...x leh lawan Sara yg punggah peti ais & p letak kt lam toilet. Hehe...sabar je la...

Gieyana said...

kalau anak dok senyap tue sure something diaorang sedang buat kan..mesti penat nak kemas balik nih..huhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

dugaan budak2 zaman sekarang ni kan, dah makin bijak ade je yang dia nak jawab, sama cam balqis la...sabo je la

kakyong said...

hahhaha... anak2 skrg memang mcm tu kreatip terlebih... anak2 kakyong memula depa main gunting kertas.. pasti kita pun tgk depa dah leka, g la dapur buat kerja.. tau2 habis sarung bantal digunting.. huwwaaa... tensi sungguh.. menyesal tak dok sekali berxtvt dgn depa.. mujur la 1 jer yg depa gunting.. tudung ibu nya pun jd mangsa guntingan sekali...

Atia Adina said...

sama dah lah ngan si atia ni....dah makin besar...makin tak makan saman