Friday, January 7, 2011

Jerawat yang Cantik!!!


hehe...apa komen korang tgk tajuk aku nih??
ada jerawat cantik ker??
sape nk jerawat, angkat tangan....kompem xder yg nk angkat tangan kan...

btw...muka aku la nih mmg meriah ngan jerawat silih berganti bertenggek2 xkire tempat...
tang idung ker...tang pipi ker...tang dahi ker...
mmg xder bg can punya...main belasah dia jek nk kuar kat mana...

ok2..aku xkisah la kot..pasal time ngandung last time pon camnih...
lg teruk muka aku penuh ngan jerawat...
tambah tang dahi ni ha...kalah jalan yg baru kene tar tuh....ish..ish...tragis kan...


korang nk tgk gambar aku penuh ngan jerawat???
hehe...xyah la..malu la ai...:p

ni kisah malam tadi...
dania dok tunjuk2 kt jerawat kt dagu ai nih...dgn soalan "ni pe bu??"
dengan jujur ikhlas aku jawab...jerawaattt...
agaknyer dia xpenah dgr perkataan tu kan...di tanya byk2 kali sampai dia puas ati...huhu

pastu..bila puas dah tanya apa mende tuh...dia cakap lagi "cantikkk...jerawat ibu...."
nk tergelak plak aku ngan dak nih...
"ayah...jerawat ibu cantikkkk..."
pastu dia kiss kt tempat jerawat tuh...sabar je la....
siap kire lagi kau jerawat kt muka aku nih...abes sampai no 10...masuk belas2 mula la main petik jek no ikut suka ati dia...huhuhu
tunggu la ekau besar nnti...time tu baru ekau tau, jerwat tu cantik ke idak....huhuhu

korang rasa jerawat cantik ker??? :p

7 budak comey:

iera said...

heehhe..cantik sggt jerawat ibu dania..hihiii..skrg ni seme benda die nmpk cantik..hihihi

mamasue said...

hehehe..baiknya anak ibu...mana la tak bertambah sayang...

cikpuanhady said...

huhuhu..masa me peknen dan sampaila Zahra 8 bulan camtu licin je muka..pehtu, terus naik jerawat..nak kena peknen lagi ni nampaknyer..hehehe


Tolong saya boleh? :Jom vote saya..^_*

izan_cute said...

jerawat ke et muka ko? aku tgk ari tu ok jer..ke baru2 ni?hehe..perubahan hormon tu kot.. tp takpe,dania suka..

Mrs. Asida said...

hehe cantik jerawat ibu, sama mcm ashraf.. sume kata cantik. Pakai baju dah lusuh ke pasar pun kata cantik..

tp ko jgn risau ler.. pas bersalin nanti hilanglah balik jerawat tu.. hihi :)

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. comel jek ayat dak2 tecik kan~

kalo lah jerawat2 nih cantek.. abes lah tutup sume salon kecantikan..kekeke

NM02 said...

saya tengah ada jerawat blah pipi kiri skang ni. aduss... sangat lah beso. tolong!!!