Monday, January 3, 2011

Mari Beratur ke Pejabat Pos..:p

bila baca en3 kancilbiru pasal ari ni leh update buku asb...
baru aku teringat..yer la...nk p update gak la...
sungguh pon xbanyak mana dalam buku tuh...ada serdak2 jek...xkire...nk gak p sesak2...hehehe


b4 org lagi ramai yg p berpusu2 ke pejabat pos tuh...
aku dah sub q kat mamahusna ngan army4war...hehe
pasal mamahusna nk wat urusan keluar dan masuk...aku nk update jek...soh mamahusna je la hulur buku kt kaunter..:p

army4war tunggu depan pintu pejabat pos...
pintu pon diorang xbukak lagi...semangat x kitorang?

aku setia menanti kat kerusi sebelah pej pos tuh...sementara tunggu diorang q...
ni dalam kol 8.30am...xder la ramai sangat orgnyer...
yg ujung paling belakang tuh anakperak...terkojut aku amik gambo dia..hehehe


9 budak comey:

azieda razak said...

bole la belanja ktorg makan nanti...
^_^

Kancilbiru said...

wahh hang lagi awai...ekekeke...masa aku p tadi kui 9 lebih ramai beratur sib baik la laju..

@e_da said...

sure ramai org kan.. nak g gak la.. rindu lak tgk laman foyer menara uitm tu... huhu

chugie said...

aduhai.. part beratur pjg ni yg maleh kn?

|| NaFiRaa || said...

wahhh~ masyukkkkkk~

Atia Adina said...

wah....mesti ada banyak kan????tu yang beria tuh...aku nyer mesti ciput jer.....

Sarah Syazwani said...

kan bagus kalo pej pos sebelah opis aku jek..ni nk p jauh bangat..malas btl la aku

sakila's craft said...

ramainya la org hari nih...tak terdaya rasanya...

mekchu said...

hu yoo... semangat nye.. patut pun ada opismate bising kata org ramai kat bank.. suma pakat check bonus la ni..