Tuesday, January 11, 2011

Sup Lemak


sape yg suka menternak lemak tu mmg sesuai sgt la sup ni utk korang...hehehe
mau try ka...
xsusah pon...korang p kedai mintak la sup lemak...:p

rupe lelemak yg byk...


korang abeskan semangkuk nih...
pastu leh tito...kompem lelemak kt badan korang lg meriah...
opss...jgn lupe p timbang yer...hehehe

selamat dan beramal dan selamat mencuba :p

weh korang...act lemak tu 2-3 ketol jek...
yg byk dalam tu perut..
dan ini adalah sup perut...hehe
xkan la nk order sup lemak plak...ngeeee.....

14 budak comey:

wANieYZ said...

xbek untuk kesihatan..

cik dah ganu kiter said...

hahha..mkin berlemak la jawabnyer kan..kan...

Kancilbiru said...

ni bukan setakat lemak bertambah jer, mau dapat penyakit...huhuhu...

iera said...

mak aii..byknye lemak..hanya sesuai untuk orang yang ingin menaikkan berat badan dengan lemak sahaja..hihihi

mamasue said...

laku bisnes kak KB ni klu orang dok mkn sup lemak nih...

izan_cute said...

sedapnyer...tp tak bley mkn selalu.mau block kat salur jantung lemak tu hehe

lydzar said...

lepas makan lemak ni, mesti pengsan sebab pening..

eT said...

WANIEYZ:
xelok pon tp ada org suka jugak.. :)

cik dah:
makin berlemak..makin berlipat..:p

eT said...

kancilbiru:
tolong la nasihat byk sket..ngeh3...

iera:
hehe...jgn amalkan selalu iera...

eT said...

mamasue:
ni mau kasi UP biz puan KB la nih..hehe

izan:
sekali sekala boleh la kan...
kene beringat selalu...

eT said...

lydzar:
cam bese makan jek bunyinyer...hehe

chugie said...

1st time sy tengok sup lemak ni.. tp x bape bagus kan tuk kesihatan.. nanti kolestrol tinggi.

Atia Adina said...

ish...macam tak tergamak nak makan

eT said...

chugie:
mmg kolesterol tinggi pong..

atia adina:
hahaha...xtergamak yer...:p