Sunday, January 2, 2011

Jom pasang azam


Salam ahad...
Sementara nk tunggu bersiap p wedding kawan kt sg.buloh, nk jengah kt sini jap...

time zaman belajar kt diploma aku ada kawan baik...sampai skang la baik lg...xder nk iri ati or kecik ati ngan aku...
Bff ai ni dulu ari2 cite pasal azam...kalo xtau ujung pangkal mmg korang akn ckp bagus dia ni kuat btol berazam..hehe

tp benarnyer azam yg dimaksudkan tu ialah boipren dia :p
layankn je la...pasal time tu,2 la radio bergerak aku..sehari xdgr radio bergerak mmg xcomplete sehari...cam kn tmbh jam plak. :p

okeh.back to cite azam tadik...:)
Korang ada azam? Ada yg akn jawab ada...ada yg xtau berazam...ada yg pasang azam pastu lupe dah azamnyer..(aku sll masuk dlm kategori nih :p)...

Aku plak...hmm...azam pon nk kn pk kn...:)
kt bwh ni mungkin jd azam aku,mungkin juga sama ngan korang :p

Amal ibadah - huh...ssh nk cite bab amal nih.selagi nama manusia ni mmg sentiasa lupa diri n wat kesilapan.aku try utk kurangkan melakukan perkara2 yg kurang berfaedah nih.

family - nk pegi cuti2 malaysia ngan family.kalo dpt gathering ngan sume adik beradik n sanak saudara kt 1 tempat pon best kan.paling x pon kt resort ker.tp ongkosnyer kene wat kire2 la dulu.kn wat proposal nih.ssh nk cari masa free sume org.huhu

kerjaya - kalo boley nk kembangkn bakat n belajar perkara baru.xder la ari2 wat mende sama je kan,.

Study - owh...saya masih study.hehe...nyway target abes study end of this year.xmo malas2.b4 dis rajin ponteng.maklumla class ari weekend.byk agenda sampingan.hehe.kalo leh nk submit homework on time.dah 3 sem asik ngelat jek.huhu.

Bisnes -hmmm,blom ada talent nk berbisnes..tp cita2 tu ada.cuma masa dan kewangan yg terhad skang nih.mungkin azam ni dibawa pada masa depan2.hehe

tabung - dah ada 2tabung haji kt umah plus tabung nuri?cukup x nk beli umah banglo?huhu

rasanyer 2 je la kot wat masa ni.hehe...

korang ada azam cam aku x? :)

4 budak comey:

army4war said...

nak blaja menabung.. keje aku joli katak je dari dulu.. kakakaka...

aku la... said...

azam?......../.azamn....huuuazammm..apa yek..sambung yang tahun lepas punya la..heeeeee

Mrs. Asida said...

azam? nak kumpul duit, kurangkan dan hapuskan hutang tuh, sebab hutang itu menjadi bebanan dalam hati aku spjg ms. btw semua berserah kpd Allah.. tp plus usaha lah kan..
nak kurangkan hutang tp tambahkan hutang.. cam ne nak habis kan? insha-Allah

eT said...

mira:
hehe...dania pon pandai main tabung...pas masuk duit...dia korek balik bg terabur 1 umah...

aku la:
haha...bese la bab sambung2 nih..:p

asid:
hehe...mau hapus utang kene ada sumber...jenuh nk carik tuh..:p