Tuesday, January 25, 2011

Cantiknyer Ayu Raudhah


cantiknyer ayu raudhah ngan baju pengantin tu kan...
aku suke sangat sbb kaler dia..ngeh3...
kaler ala2 purple tu kan...
suka sangat purple...

teringat zaman2 akhak kawen dulu nk pakai purple...
last2 jadik kaler purple + pink...hehehe
biru ada...
kuning + ijau pon ada... ni belah ai la...cite bab aku plak...hehehe


tengok baju dia tuh...cantik kan...tp xnampak la plak baju..:p

yg ni nampak x...
tp aku nampak purple...munga2 ni tgk purple..:p

gambar dia pakai inai pon gelak tutup mulut camni kan....

tetiba ada lan pet pet lak...ngeee


MALAM BERINAI
v
v

meriah inai dia...


Gambar dari SINI dan SINI

16 budak comey:

Gieyana said...

mmg cantik..sama padan ngn hb dier kan..:D

eT said...

a'ah...sweet jekk...

ieda said...

aah memang cantik .. jeles tgk .. malas nak tgk layie aci !!!

eT said...

Hehe..nape jeles plak? :p

iera said...

org mmg dh cantik..pkai ape pun cantik..hehehe

MrS. F!zA said...

cantik pompuan sblh ayu raudhah tu..untungnya ayu dpt zaquan jejaka idaman dara, mak dara pon ada gila2 tgk muka dia..huhu

izan_cute said...

dtg sini..mcm lama je x g blog ko hehe..pet2 tu abg ipar dia kan..yg dok sebelah dia tu rasa2nya adik dia yg kawen dgn pet2..kalau xsilap aku la hehe...tp semua cantik2 kan....

izan_cute said...

yer,sgt merepek ayat aku tu,abg ipar tp kawen dgn adik haha..tp ipar la jugak hehe...nk tgk RCW kawen plak lps ni

Fieza79 said...

cantek arr ayu raudah ni...geramm tgk..

DKosongLapan said...

moge2nye kekal bahagie ke akhir hayat laaa....

wANieYZ said...

baju malam berinai dia cantik..nk wat bju cm2 gak la..hehehee

mekchu said...

cantik nyeeeee... patut lah zaquan tak pilih mekchu... hahahahahahahaha...

miezaniera said...

suke gmbr dia yg tutup mulut tu..manis je..hehe

Mrs. Asida said...

ah a.. comel lah dia.. hope jodoh mereka berpanjangan Insha-Allah. Yang penting redha ibubapa itu adalah juga Redha Allah S.W.T

munge lily said...

sama cantik..sama padan..
sweet sangat dorang nihh..=)

Anonymous said...

xsilap yg sblh ayu raudhah tu adik die.. ruby.. ruby tu kawin dgn lan pet pet.